На піар Харківської військової адміністрації витратять ще понад два мільйони гривень
Загальна сума угод склала 2,57 мільйона гривень.
Харківська обласна військова адміністрація уклала шість угод у 2022 році на послуги з просування, піару, створення контенту та висвітлення своєї роботи. Послуги надавали минулого року. Раніше було відомо про те, що після початку війни, протягом 2022-2023 років, ХОВА спрямувала на свій піар і маркетинг понад вісім мільйонів гривень, однак сума виявилася більшою, оскільки було ще шість тендерів. Про це пише Харківський антикорупційний центр із посиланням на систему публічних закупівель ProZorro.
"Але, як бачимо, цифра виявилась неостаточною, і витрати на діяльність з просування та позиціонування перевищили вже 10,5 мільйона гривень. Але чи остаточна ця сума, також невідомо", — зазначили у Харківському антикорупційному центрі.
Зокрема, угоду про послуги з виробництва кіноплівки й відеокасет ХОВА уклала із товариством з обмеженою відповідальністю "Регіональні новини". Вартість угоди склала 750 000 гривень. Із цим ТОВ підписана ще одна угода - на послуги фотографів за 500 000 гривень.
Як розповіли у ХАЦі, "Регіональними новинами" володіє Тетяна Панченко, яка має реєстрацію у Криму. Директором фірми вказана Ольга Шаповалова. Із цим товариством з обмеженою відповідальністю під час передвиборчої компанії на позачергових виборах мера Харкова (2021 рік) співпрацював Михайло Добкін. Загальна сума, яку ХОВА сплатила "Регіональним новинам", склала 2,8 мільйона гривень.
Ще пів мільйона гривень Харківська обласна військова адміністрація заплатила за консультації з питань підприємницької діяльності та управління. Угоду підписали з фірмою "Діджитал Системс". Їй же віддали ще 700 000 гривень за професійні дизайнерські послуги й друкарські послуги. Фірма належить Анастасії Рокицькій із Києва. Усього адміністрація віддала "Діджитал Системс" три мільйони гривень.
ХОВА закупила також послуги на друк у товариства з обмеженою відповідальністю "Слобідський край". 120 000 гривень перерахували, вірогідно, за газету, яку розповсюджують на деокупованих територіях.
Як писав KHARKIV Today, наприкінці квітня 2023 року стало відомо, що від початку війни ХОВА витратила 8,23 мільйона гривень на піар своєї діяльності.
Гроші пішли на виготовлення та друк різноманітних фотоальбомів, відеоматеріалів, фотоматеріалів, а також на послуги з графічного дизайну. Більшу частину коштів (понад п'ять мільйонів гривень) витратили на висвітлення роботи у ЗМІ.