Куди звертатися у Харкові, якщо немає води, тепла та електрики
Щодня співробітники комунальних підприємств отримують сотні повідомлень від споживачів, які внаслідок обстрілу залишилися без електрики, тепла чи води.
У зв'язку із цим департамент ЖКГ запускає нові канали прийому заявок.
Якщо у вас є інформація про пошкодження житлового фонду чи комунікацій, необхідно заповнити спеціальну форму або зателефонувати:
- +380631910561
- +380958208355
- +380952498739
- +380672036179
- +380674001900.
Передати інформацію можна також через ДЖКГ Харків Public Chat.
"На жаль, зараз дуже складний час для наших комунальних служб. Вони працюють цілодобово: вивозять сміття, ремонтують мережі та долають наслідки обстрілів та руйнувань у ваших будинках. Поки що отримувати інформацію про нові роботи досить складно", — кажуть у департаменті ЖКГ.
Як писав KHARKIV Today, уночі російські окупанти намагалися вивести з ладу Обленерго е ТЕЦ-5.