Куди звертатися у Харкові, якщо немає води, тепла та електрики

У департаменті ЖКГ запустили чат для звернень громадян.

Щодня співробітники комунальних підприємств отримують сотні повідомлень від споживачів, які внаслідок обстрілу залишилися без електрики, тепла чи води.

У зв'язку із цим департамент ЖКГ запускає нові канали прийому заявок.

Якщо у вас є інформація про пошкодження житлового фонду чи комунікацій, необхідно заповнити спеціальну форму або зателефонувати:

  • +380631910561
  • +380958208355
  • +380952498739
  • +380672036179
  • +380674001900.

Передати інформацію можна також через ДЖКГ Харків Public Chat.

"На жаль, зараз дуже складний час для наших комунальних служб. Вони працюють цілодобово: вивозять сміття, ремонтують мережі та долають наслідки обстрілів та руйнувань у ваших будинках. Поки що отримувати інформацію про нові роботи досить складно", — кажуть у департаменті ЖКГ.

Як писав KHARKIV Today, уночі російські окупанти намагалися вивести з ладу Обленерго е ТЕЦ-5.