Коли почнуть приймати анкети для картки харків'янина і що для цього потрібно

Анкети будуть у паперовому та електронному вигляді.

У тих, хто буде подавати анкету в паперовому вигляді, попросять документ, що підтверджує факт реєстрації місця проживання у Харкові.

Картка харків'янина буде іменною і багатофункціональною. З її допомогою можна буде купувати товари та користуватися послугами за соціальними цінами, платити за проїзд, безкоштовно відвідувати Харківський зоопарк і багато іншого. Про це повідомив відповідальний за розробку проєкту — директор "Офісу реформ Харкова" Павло Столбовий, передають "Харьковские известия".

За словами Столбового, щоб отримати картку харків'янина, потрібно заповнити анкету в паперовому або електронному вигляді.

"При подачі анкети у паперовому вигляді потрібно буде пред'явити документ, що посвідчує особу та підтверджує факт реєстрації місця проживання у Харкові. При подачі анкети в електронному вигляді необхідно буде підтвердити свою особу за допомогою електронного підпису. Поки ми плануємо почати приймати анкети з липня 2021 року. Точна дата буде опублікована додатково", — пояснив відповідальний за розробку проєкту.

Бланк паперової анкети можна буде отримати і подати заповнений у:

  • Центрах надання адміністративних послуг Харкова;
  • Управліннях праці та соціального захисту Харкова;
  • Адміністраціях районів Харкова;
  • Виконавчих органах, комунальних підприємствах, установах, організаціях — місця подачі анкет для своїх співробітників;
  • установи загальної середньої освіти міста — місця подачі анкет для учнів цих шкіл, щоб отримати учнівські квитки.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У міськраді розповіли, що буде у студентській картці харків'янина

Нагадаємо, секретар Харківської міськради Ігор Терехов заявляв, що завдяки картці харків'янина кожна сім'я зможе зекономити до 1000 гривень у місяць. Жителі міста до 1 липня можуть подати свої пропозиції про бачення картки харків'янина. У майбутньому у картку харків'янина хочуть вмонтувати чіп або магнітну смугу для безготівкових розрахунків.