Харків'яни стали боржниками через дії "Мегабанку"

Постачальник не отримує від банку гроші споживачів.

Для оплати рахунків за світло, як і раніше, просять обирати інші банки.

Гроші споживачів за електричну енергію, перераховані через АТ "Мегабанк" або мобільний додаток todobank, на рахунок приватного акціонерного товариства "Харківенергозбут" не надходять. Про це 5 травня постачальник електроенергії повідомив у своєму Facebook. Це триває другий місяць.

"Відповідно до Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою НКРЕКП від 14.03.2018 №312, оплата за електричну енергію вважається здійсненою після того, як на спецрахунок постачальника надійшла вся сума коштів. Отже, до отримання коштів від банку споживачі вважаються боржниками та порушниками умов договорів про постачання електричної енергії. Відповідно до ст. 30 Закону України "Про платіжні системи та переказ коштів в Україні", — переказ вважається завершеним з моменту зарахування суми переказу на рахунок отримувача або її видачі йому у готівковій формі", — пояснили у "Харківенергозбуті".

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Жителів Харківської області просять не оплачувати комуналку через "Мегабанк"

Щоб не допустити негативних наслідків, передбачених умовами договорів про постачання електричної енергії, у зв'язку з несвоєчасною оплатою, постачальник електроенергії рекомендує споживачам вимагати від банківської установи належного виконання зобов'язань щодо своєчасного перерахування грошей, керуючись чинним законодавством України.

"Реалізувати своє право на оскарження дій банківської установи можливо шляхом звернення на гарячу лінію банківської установи або на офіційний сайт Національного банку України у розділі "Захист прав споживачів" з можливістю онлайн моделювання скарги та подальшим викладом змісту звернення (за посиланням). Питання щодо невчасного перерахування коштів також знаходить своє відображення у негативних відгуках споживачів на адресу АТ "Мегабанк", — поінформували у "Харківенергозбуті".

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: За комунальні онлайн-платежі знову беруть комісію

Тому постачальник електроенергії наполягає, щоб споживачі платили за світло через системи електронних платежів інших банків:

  • сайт, особистий кабінет або мобільний додаток "ПриватБанк";
  • сайт, особистий кабінет або мобільний додаток "Ощадбанк";
  • сайт, особистий кабінет або мобільний додаток EasyPay;
  • сайт чи відділення "Укрпошти";
  • мобільний додаток "Харенерго".

Раніше у "Харківенергозбуті" інформували, що "Мегабанк" не перераховує гроші споживачів від початку квітня.