Харківщина сплатила понад 100 мільйонів гривень за минулорічні ремонти доріг
Гроші перерахували за ремонти та утримання доріг у 2022 році.
У квітні Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області сплатила понад 100 мільйонів гривень за ремонт і послуги з утримання доріг, які були виконані протягом минулого року. Про це пише Харківський антикорупційний центр із посиланням на Єдиний реєстр публічних коштів.
Найбльшу суму отримала фірма "Автомагістраль-Південь", їй заплатили майже 85 мільйонів гривень. Гроші перераховані за проведення поточного ремонту доріг у 2022 році. Засновник цієї фірми — Олександр Бойко з Одещини.
Понад 23 мільйони гривень отримало товариство з обмеженою відповідальністю "Мостобудівельний загін №112". Бенефіціарами фірми є В'ячеслав Бабіцький й Олександра Порожнюк, директор — Сергій Порожнюк. За даними "Наших грошей", Бабіцький — менеджер публічного акціонерного товариства "Мостобуд", головою правління якого був колишній народний депутат від "Партії регіонів" Володимир Продивус. Останній має російський ідентифікаційний код та фірму в анексованому Криму, вона зареєстрована за російськими законами.
"Бабіцький керує ПП "Промбудсервіс 2005" Вікторії Продивус, яка раніше мала прізвище Яворська та була штатною помічницею Продивуса", — додали у ХАЦі.
Окрім цього, за відновлення доріг у 2023 році Служба відновлення та розвитку перевела підрядникам 127 мільйонів гривень.
За інформацією ХАЦу, найбільшу суму, 42 мільйони гривень, отримало державне підприємство "Харківський облавтодор". За роботи цього року протягом квітня сплатили фірмі "Автомагістраль-Південь" майже 28 мільйонів гривень. Ще 16 мільйонів гривень перерахували "Техно-Буд-Центр", здебільшого це кошти за проведення робіт на 626 кілометрі автошляху Київ — Харків — Довжанський. Фірмою володіють Андрій Ярема та Юрій Ханін із Тернопільщини.
Понад 11 мільйонів гривень віддали товариству з обмеженою відповідальністю "Енерготрейд-М". Ця фірма ліквідувала локальні пошкодження елементів дорожніх огорож та встановлювала нові дорожні огорожі. Роботи проводили на трасі М-29 Харків — Красноград — Перещепине — Дніпро (ділянка км 0+000 – км 127+735). Засновники фірми — Андрій Фесівський й Ольга Залевська. До цього Фесівський обіймав посаду у публічному акціонерному товаристві "МЗБК" Михайла Беккера.
Крім того, у квітні Служба відновлення сплатила одеській фірмі "Ростдорстрой" 6,7 мільйона гривень. Бенефіціари фірми — депутат Одеської міської ради Юрій Шумахер та Євгеній Коновалов.
Новому для Харківщини підрядку, фірмі "Київдортехнологія", перевели у квітні майже п'ять мільйонів гривень за виконані роботи. Фірму заснував Віктор Коркішко, він за часів Януковича обіймав посаду замдиректора Донецького облавтодору. Ця ж фірма буде утримувати частину дороги Київ — Харків — Довжанський, за що їй сплатять 11 мільйонів гривень.
Також у квітні "Містобудівельному загону №112" перерахували за роботи 3,3 мільйона гривень, "Міст Інжінірінг" — 4,58 мільйона гривень. Фірма "Енергетично-дорожнє будівництво" отримало 0,48 мільйона гривень, "ТБД" — 0,87 мільйона гривень. Товариству з обмеженою відповідальністю "Славдорстрой" заплатили 1,56 мільйона гривень, "Євробуд Плюс" — 5,9 мільйона гривень, "Омега Солюшинс" — 0,5 мільйона гривень.
Як писав KHARKIV Today, у Харківській області віддали 20 підрядів фірмі з оточення Шатохіна, яку створили місяць тому. Загальна сума укладених договорів склала 3,5 мільйона гривень.