До Харкова приїхав перший швейцарський трамвай (фото)

Низькопідлоговий склад пройде випробування харківськими рейками.

Здвоєний низькопідлоговий трамвай доставили вночі до Салтівського трамвайного депо.

Трамвай виконаний у жовто-синіх кольорах, що нагадують прапор України. Він складається з двох вагонів. Найближчим часом приїдуть фахівці швейцарської компанії, щоб провести випробування трамвая. Про це KHARKIV Today повідомив заступник Харківського міського голови з питань інфраструктури Євген Водовозов.

"Трамвай приїхав вночі. Де його виробляли, я не готовий сказати. Виробництво компанії Stadler. Будемо дивитися його, зараз налагодимо. Після будь-якої доставки є налагодження, навчання персоналу. Потім випустимо його. Він дуже відрізняється від наших, низькопідлоговий. Це інший трамвай, інший клас", — сказав Водовозов.

На який маршрут планується запустити швейцарський трамвай, поки невідомо. Спочатку його "обкатають" на всіх міських маршрутах, і тільки потім буде прийматися рішення. Визначеності з термінами теж поки немає: за словами Водовозова, трамвай може почати курсувати у місті вже у вересні.

Директор комунального підприємства "Тролейбусне депо №2" Дмитро Липовий сказав KHARKIV Today, що в ідеалі місту потрібно замінити увесь рухомий склад — близько 250 вагонів трамваїв. Зараз головна мета — зрозуміти "сумісність" рейок і трамвая виробництва Stadler.

Судячи з фото у соцмережах, до Харкова прибув вагон модифікації "Метелиця". На сайті білоруського заводу "Stadler" сказано, що "з низькою підлогою трамваї METELITSA можуть складатися з двох-семи секцій і експлуатуватися для руху в одному або двох напрямках. Розташування сидінь, вхідних дверей та інтер'єр салону можуть бути різними з урахуванням потреб замовника. Завдяки повністю низькій підлоговій конструкції трамваї пристосовані для людей з обмеженими можливостями. Висока плавність ходу і комфорт під час руху досягається за рахунок рам візків, з'єднаних шарнірами. Вони легко компенсують нерівності рейок".

Нагадаємо, що перший електропоїзд Stadler прибув для випробувань в Україні у середині серпня.

У січні цього року президент Володимир Зеленський запросив швейцарську Stadler модернізувати залізницю, електрички, трамваї і метро в Україні.

Він підкреслив, що в Україні є власні виробники рейкового рухомого складу, тому важливою умовою співпраці з іноземними компаніями є максимальна локалізація виробництва на території нашої держави.