Де і як заповнити анкету, щоб отримати картку харків'янина

Майже дві тисячі харків'ян вже скористалися послугою онлайн.

Зараз заповнити анкету для отримання картки харків'янина пропонують тільки в електронному вигляді, пізніше можна буде отримати паперову анкету.

Заповнювати анкети на отримання картки харків'янина почали 15 липня, можливістю вже скористалися понад 1900 чоловік. На це потрібно витратити кілька хвилин. Анкета розміщена на порталі електронних сервісів міста Харкова, а також на сайті і у мобільному додатку "Мій Харків". Про це повідомила директорка департаменту цифрової трансформації Харківської міськради Галина Литвинець.

"Для заповнення електронної анкети, потрібно скористатися спочатку електронною ідентифікацією, щоб точно зрозуміти, що це саме та людина. Можна скористатися на вибір або електронним підписом, або електронними сервісами банку-id. Далі потрібно заповнити графи. Для харків'ян є альтернатива використання будь-якого зручного для них способу для отримання картки харків'янина — це або заповнення електронної анкети, або можна заповнити паперову анкету", — розповіла чиновниця.

За словами директора комунального підприємства "Офіс реформ" Павла Столбового, ніяких особливих навичок для заповнення анкети не потрібно.

"Це просто — ввести свої дані. Нічого страшного, як розповідали у соціальних мережах, ховає хтось анкети — ні, анкети доступні в електронному форматі. Кожен житель міста Харкова зможе заповнити цю анкету і в майбутньому отримати свою картку харків'янина", — запевнив Столбовий.

Після ідентифікації в електронному сервісі, потрібно вибрати анкету-заяву на отримання картки харків'янина і там вказати:

  • прізвище, ім'я та по батькові;
  • дату народження;
  • місце народження (країна, область, район і населений пункт);
  • паспортні дані (паспорт або ID-карта, номер і ким виданий);
  • реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності);
  • номер телефону;
  • бажаний спосіб комунікації (Viber, Telegram, e-mail, телефонний дзвінок);
  • адреса електронної пошти;
  • адреса реєстрації (країна, область, район, населений пункт, вулиця, будинок, корпус, квартира, кімната);
  • фактична адреса проживання (може не збігатися з місцем реєстрації);
  • для чого потрібна картка харків'янина (оплата проїзду, соціальна ціна на товари у магазинах міста і так далі);
  • які ще послуги і сервіси хотіли б отримати за допомогою картки харків'янина;
  • як хочете отримати картку харків'янина (особисто у Центрі надання адміністративних послуг, особисто від кур'єра за місцем проживання і так далі);
  • соціальний статус (постійне місце роботи, робота час від часу, пенсіонер, відпустка по догляду за дитиною і так далі).

Для тих, хто заповнює анкету, є технічна служба підтримки, можна задати будь-які питання щодо її заповнення. Щоб зробити це — потрібно натиснути графу "контакти" на відповідному порталі електронних сервісів.

Директорка департаменту цифрової трансформації пояснила, інформацію, отриману від харків'ян, не зможуть використовувати в інших цілях.

"Надаючи інформацію міськраді харків'янин погоджується з тим, що він може скористатися послугою для отримання картки харків'янина. Чи може міськрада якимось чином взяти цю інформацію і комусь передати або використовувати в інших якихось цілях — ні. Наприклад, батьки, які заповнювали анкети для своїх дітей, надавали ті дані, які все одно є у шкіл. Кожен директор школи, приймаючи на навчання дитину, отримує інформацію, зокрема, інформацію про дату народження, прізвище, ім'я та по батькові батьків, місце проживання. Тобто, немає такої інформації, яка невідома школам або іншим підприємствам у сфері управління міськради", — повідомила Галина Литвинець.

Знайти анкету можна на порталі електронних сервісів і на сайті "Мій Харків". Тим, хто заповнив анкету, обіцяють відправити повідомлення, коли їх картка буде готова.

Нагадаємо, за допомогою картки харків'янина жителі міста зможуть отримувати послуги і товари за зниженою ціною, абонементи, пропуски, спеціальні пропозиції.