Чому харків'яни платять більше за холодну воду
Понад 130 тисяч харків'ян отримують нові квитанції від комунального підприємства.
Жителі 800 багатоквартирних будинків Харкова вже переуклали договір з КП "Харківводоканал" на поставку послуг з обслуговуванням внутрішньобудинкових мереж. У платіжках цих абонентів з'явилися додаткові пункти. Про це повідомив начальник управління з технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем КП "Харківводоканал" Валерій Харлан.
Зараз понад 130 тисяч абонентів отримують від комунального підприємства нові квитанції. Крім водопостачання та водовідведення, в них вказані ще два пункти: абонентське обслуговування та обслуговування внутрішньобудинкових систем.
"На вулиці Юрія Паращука, 11 знаходиться один з таких будинків, де абоненти переуклали нові договори з нашим підприємством на обслуговування систем холодного водопостачання та водовідведення. Згідно нових договірних умов у минулому році за даною адресою аварійні бригади вже двічі провели технічне обстеження всіх внутрішньобудинкових систем. Також замінили шість метрів аварійної ділянки водовідведення, частину запірної арматури на стояках холодного водопостачання. Провели санітарну обробку підвального приміщення. На даний момент міняємо 30 метрів лежака холодного водопостачання", — розповів Валерій Харлан.
За його словами, платежі за внутрішньобудинкове обслуговування не додаткові, раніше за ці послуги мешканці будинку платили КП "Жилкомсервіс", як складову частину квартплати. Ті суми, які до цього були в загальному платежі, тепер розділили для конкретизації.
"За ці гроші ми зобов'язані тричі в рік виконати технічне обслуговування і цілодобово, 24 години на добу, зобов'язані усунути будь-яку аварійну ситуацію, яка відбудеться в будинку", — пояснив Валерій Харлан.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Коли і кому будуть відключати тепло в Харкові
Нагадаємо, в лютому харків'яни не доплатили за воду 20 мільйонів гривень.