Бот розповість про графік роботи парковок в Харкові
Бот повинен оперативно допомагати харків'янам орієнтуватися в способах оплати парковки і штрафів, а також швидко відповідати на питання.
У Харкові почав працювати телеграм-бот ParkingInfo, щоб надавати водіям актуальну інформацію щодо оплати парковки. Про це повідомили в Харківській міськраді.
За даними департаменту цифрової трансформації, головне завдання чат-бота — оперативно допомагати орієнтуватися в способах оплати та швидко відповідати на запитання користувачів.
"Використовуючи цей бот, жителі зможуть знайти відповіді на питання, пов'язані, зокрема, зі способами оплати парковки і інструкціями до них, способами оплати штрафу, графіком роботи парковок і так далі", — пояснив керівник напрямку Smart transport департаменту цифрової трансформації Дмитро Птушко.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: На площі Свободи встановлять клумби, щоб захистити пішоходів від лихачів
Оплатити парковку можна декількома способами — через додаток "Е-парковка", "Приват24", телеграм-бот @ParkingChatBot, смс, придбавши паркувальний талон / електронний абонемент, в терміналах на Центральному ринку. У квітні до загального курсу кількох міських автошкіл включили лекції про оплату послуг муніципальної парковки.
Після активації чат-бот запросить ім'я і прізвище водія, потім номер автомобіля і запропонує оплатити парковку, а також змінити номер авто. Для оплати парковки потрібно поділитися своїм місцем знаходження і вибрати парковку.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Оплатити парковку на муніципальних майданчиках Харкова можна за допомогою SMS
Нагадаємо, бот ParkingInfo почав роботу влітку минулого року, оплатити парковку з його допомогою могли тільки користувачі мобільної операційної системи IOS.