Натисніть "подобається", щоб слідкувати за KHARKIV Today на Facebook

28 травня, 2020 - 17:14

Харківське КП "Ритуал" хоче витратити на катафалк п'ять мільйонів гривень

Катафалків такого класу у Харкова ще не було. Міста витрачали на це максимум 1,4 мільйона гривень.

Інші міста України купували катафалки в чотири-п'ять разів дешевше.

Комунальне підприємство "Ритуал" Харківської міськради планує придбати один катафалк на базі автомобіля Е-класу за 5 120 000 гривен. Інформація про тендер розміщена на сайті Prozorro.

У тендерній документації говориться, що катафалк повинен бути виготовлений в 2020 році на базі Mercedes E-Class, BMW 5 Series, Audi A6, Volvo V90, Jaguar XF або еквівалентної моделі від іншого виробника. Абсолютно новий автомобіль повинен бути оснащений сигналізацією, електронним клімат-контролем і вбудованим GPS-навігатором. Потужність двигуна катафалка повинна становити не менше 180 кінських сил.

Аукціон розпочнеться 5 серпня, а поставити автомобіль комунальному підприємству потрібно не пізніше 15 вересня 2020 року.

KHARKIV Today вдалося з'ясувати, що раніше в КП "Ритуал" не було катафалків такого класу.

"У нас "Газелі" і два Renault Trafic — маленькі, п'ятимісні. Більше п'яти пасажирів не посадиш", — повідомила співробітниця гаража КП "Ритуал" Лариса.

Слід зазначити, що інші міста України не можуть похвастатися настільки дорогими автомобілями для поховань. Наприклад, місто Свалява (Закарпатська область) в 2018 році придбало катафалк на базі Mercedes-Benz E-класу за 693 000 гривен. Біла Церква (Київська область) в тому ж році заплатила за Mercedes-Benz Sprinter 1 172 400 гривень. Ритуальна служба Краматорська (Донецька область) в 2019 році придбала Volkswagen Crafter за 998 000 гривень. А в квітні цього року КП "Комбінат комунальних підприємств" міста Черкаси купило похоронний автомобіль Hyundai H350 за 1 398 000 гривен.

KHARKIV Today раніше писав, що директор КП "Ритуал" продовжує жити в готелі "Національ" і їздити на старій "Волзі

 

Простий текст

  • No HTML tags allowed.
  • Lines and paragraphs break automatically.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.