Слідчі підозрюють транспортників Кернеса у розкраданні 115 мільйонів бюджетних коштів
Слідчі Національної поліції в Харківській області підозрюють службових осіб Департаменту інфраструктури Харківської міської ради у привласненні бюджетних коштів за попередньою змовою з службовими особами ТОВ «СК СТС» у ході виконання реконструкції трамвайних колій в Харкові в період 2015-2016 років.
Про це стало відомо з ухвали Київського районного суду м. Харкова.
"Харківський антикорупційний центр" в квітні 2016 року писав про 3 акцепти пропозицій ТОВ "СК СТС" щодо реконструкції трамвайної колії по просп. Московському від майдану Конституції до провулку Вірменського (майдан Конституції - пров. Слюсарний - будинок №19 - пров. Вірменський) на 114,93 млн.грн.
28 квітня Департамент інфраструктури Харківської міської ради за результатами тендерів уклав 3 угоди з ТОВ «СК СТС» щодо реконструкції трамвайної колії по просп. Московському на 114,93 млн.грн.
Середня вартість ремонту колії становить близько 133,91 тис грн. за один погонний метр колії.
30 жовтня та 3 листопада 2015 року Департамент інфраструктури Харківської міської ради з ТОВ «ВСП Констракшн» вже укладав 3 угоди щодо реконструкції тієї ж самої трамвайної колії по просп. Московському, від майдану Конституції до провулку Вірменського (майдан Конституції - пров. Слюсарний - будинок №19 - пров. Вірменський). Тоді планувалося, що 1 метр аналогічної реконструкції трамвайних колій коштуватиме 88-90 тис.грн.
Але 3 угоди, які були підписані з ТОВ «ВСП Констракшн», були розірвані в січні 2016 року без пояснення причин. Відомо, що за визначений період матеріали та роботи суттєво не подорожчали. В 2015 році ТОВ «ВСП Констракшн» виконував реконструкцію 1 м трамвайної колії в середньому за 85 тис.грн.
Слідчі вбачають, що службові особи Департаменту інфраструктури Харківської міської ради за попередньою змовою зі службовими особами TOB «CK СТС» у період 2015-2016 років, привласнили бюджетні грошові кошти, виділені на реконструкцію трамвайних колій в м. Харкові, шляхом завищення вартості виконаних ремонтно-будівельних робіт. Отримані бюджетні грошові кошти службові особи TOB «СК СТС» перерахували на розрахункові рахунки суб'єктам господарювання з ознаками фіктивності: TOB «Тревіс Групп», ТОВ «Глобал Інвест Груп», ТОВ «Креденс ЛТД» та в подальшому привласнювали. Всі три фірми засновані в Києві та Київській області в 2014-2015 роках на невідомих осіб з харківськими та київськими прописками.
В клопотанні до суду слідчий поліції просив надати йому доступ до тендерної документації Департаменту інфраструктури Харківської міськради, що містять інформацію про підготовку та укладання угод з ТОВ «ВСП Констракшн» та «СК СТС» щодо ремонту трамвайних колій. Але, суддя відмовив в клопотанні, вказавши, що слідчий не надав необхідних доказів – суд отримав тільки дві копії рапорту поліцейського без дати та оголошення про результати торгів.
ТОВ «СК СТС» зі статутним капіталом 15 тис грн. зареєстровано у листопаді 2014 року. Фірма прописана у офісі 3-37Б по вул. Бакуліна, 11 у Харкові.
Засновниками вказані харків’яни Андрій Сукесов і Сергій Кудрявцев. Андрій Сукесов є ще і керівником та підписантом «СК СТС». Також Сукесов відомий як директор та підписант ТОВ «Спецтехбудавто», власниками якого є все той же Андрій Сукесов (33,3% частка в статутному фонді), Антон Палєй (33,3%) і Анатолій Палей (33,3%).
Антон Палєй раніше був засновником ТОВ «СК СТС» замість Сергія Кудрявцева.
Антон Палєй також відомий як директор та підписант ТОВ «ВСП Констракшн» (єдиний конкурент «СК СТС» на цих двох тендерах), яке у 2012-2015 роках виграло тендери на ремонт трамвайних колій та переїздів у Харкові на 386,74 млн грн. Компанія пов’язана з угрупування народного депутата Віктора Остапчука (екс-директор «Південної залізниці») та колишніми менедежерами з фірм Едуарда Ставицького та Юрія Іванющенка.
Відмітимо, що у квітні Департамент капітального будівництва Вінницької міськради замовив комунальному підприємству «Вінницька транспортна компанія» реконструкцію трамвайної колії на площі Гагаріна загальною довжиною 959 метрів у одноколійному обчисленні. Тобто у перерахунку на один метр вартість робіт становить 35 тис.грн. – майже у чотири рази дешевше від харківської реконструкції.