Міф та реальність
В квітні в Харкові відкрили прозорий офіс. Особисто прем'єр перерізав стрічку, а місцева влада хвалилася доступністю та комфортом послуг для харків'ян.
Сьогодні з дитиною пішли отримувати паспорт громадянина України. В 9 годин після відкриття стали в чергу на отримання талона. 9.18 нам дали 70 квиток та дівчина в гарній формі повідомила, що сьогодні не встигнемо, бо вдень приймають 40 людей.
І рекомендувала записатися попередньо через сайт - виявилось, що на сайти записатися теж неможливо - сайт перевантажений.
В колл-центрі сказали, що швидше отримати паспорт "по-старому" в міграційній районній службі, бо "прозорий офіс" не встигає видавати паспорти.
Так "живемо по-новому", так зустрічає майбутнє покоління "покращена" система.
Недарма кажуть, що "держава - найгірший керівник" - витратити мільйони громади на реконструкцію приміщення, придбання обладнення та програмного забезпечення, купити форму та обучити працівників, проте не порахувати кількість персоналу для обслуговування громадян, за послугами на які є найбільший попит..... який ефективний керівник так робить ?!
Виявляється, проблема з отримання паспорта громадянина України через те, що збільшено попит на отримання закордонного паспорта, а видачу роблять одні й тіж самі працівники.
Не можна збільшити кількість працівників ?! Не можна розділити функції з видачі паспортів громадян України та закордонних?!
Які складні рішення?!!!
Більш складні, ніж витратити мільони громадян!!!
Доречі, оплата послуг теж через чергу. Працує одне віконце, як ви думаєте якого банку - Мегабанку!!!
"Жити по-новому" на користь Харкова і всіх харків'ян!!!!