Трамвайний переїзд в Харкові реконструюють за 39 мільйонів гривень

Реконструкція триватиме два роки.

За цю суму реконструюють всього 490 метрів трамвайних колій.

Реконструкція трамвайного переїзду на перетині вулиць Молочної і Плеханівської обійдеться департаменту інфраструктури Харківської міської ради в 39 473 628,36 гривень. Це стало відомо з тендера на сайті державних закупівель ProZorro.

Аукціон відбувся 13 квітня. Спочатку департамент готовий був віддати на реконструкцію 41,481 мільйона гривень. У відкритих торгах брали участь дві компанії: "Сучасні технології інфраструктури" і "Сітірейл Технолоджі", які запропонували свої послуги за 39,473 мільйонів гривень і 40,035 мільйонів гривень відповідно. Отож, переможцем стала перша, роботи якої будуть коштувати на 2 мільйони дешевше, ніж планували в міськраді.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: В Московський проспект "закатають" ще 145 мільйонів гривень

Відповідно до тендерної документації, фірма-підрядник реконструює 490,8 метра трамвайних колій в одноколійному вимірі: 421,8 метра трамвайних колій за безбаластовою технологією з використанням залізобетонної основи з опорними елементами (полотно не збирають із шпальних плит, а виливають прямо на місці) і 69 трамвайних колій за класичною технологією.

У департаменті підкреслили складність будівництва: "Реконструкція об'єкта здійснюється в обмежених умовах на забудованій території міста на жвавій вулиці з організованим дорожнім рухом в двох протилежних напрямках".

Тому частину демонтажних робіт замовник вимагає проводити вночі. Після демонтажу будівельники виконають земляні роботи, потім —  реконструкцію за безбаластовою технологією. На ділянці на ущільненій основі із щебеню заллють бетон, покладуть арматурний каркас і змонтують опорні елементи. На них за допомогою пружного скріплення встановлять колії і електроз'єднувачі, після цього змонтують поперечні шляхові тяги і залізобетонні плити.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Комунальники Кернеса віддають підряди фірмі дочки Чумакова

Класична технологія передбачає укладання на щебеневу основу шляху колій трамвайного профілю на залізобетонних шпалах. Будівельники закріплять стики на болтах і встановлять електроз'єднувачі, змонтують поперечні тяги.

Під час реконструкції департамент інфраструктури встановить тимчасову схему організації дорожнього руху на прилеглій ділянці і частково обмежить рух транспорту. Всі роботи повинні завершити до кінця 2021 року.