На проєкт реконструкції Московського проспекту віддадуть 1,4 мільйона гривень

Йдеться про ділянку від площі Конституції до вулиці Богдана Хмельницького.

Проєктно-кошторисну документацію розроблять до кінця 2021 року.

Управління з будівництва, ремонту та реконструкції департаменту будівництва і дорожнього господарства Харківської міської ради витратить 1 490 300 гривень на розробку проєктно-кошторисної документації з реконструкції Московського проспекту — від площі Конституції до вулиці Богдана Хмельницького. Відповідний тендер опублікований в системі державних закупівель ProZorro.

Відзначимо, раніше на розробку документації по реконструкції цієї ділянки Московського проспекту виділили таку ж суму — 1 490 300 гривень.

У документації замовник вказав вихідні дані для розробників проєкту і кошторису. Це — категорія дороги (магістральна вулиця загальноміського значення), будівельна довжина ділянки (1,24 кілометра), ширина вулиці, кількість смуг руху, перспективна інтенсивність руху, тип покриття (асфальтобетон), штучні споруди (міст), тротуари, трамвайні зупинки (чотири штуки), реконструкція трамвайних колій (1928,8 метра), перебудова мереж зливової каналізації, електро- та водопостачання.

"У розробці робочої документації врахувати конструктивні та технічні рішення, прийняті в проєкті, які відповідають вимогам екологічних, санітарно-гігієнічних, естетичних, протипожежних та інших норм у відповідності до чинного законодавства України", — зазначив замовник.

Аукціон запланований на 22 жовтня. Здати проєктно-кошторисну документацію фірма-підрядник повинна буде до кінця 2021 року.

Нагадаємо, з середини червня почали реконструювати частину Московського проспекту — смугу, яка вела до вулиці Богдана Хмельницького. Через три місяці її відкрили для проїзду і закрили зустрічну смугу.

Як писав KHARKIV Today, на реконструкцію Московського проспекту витратять ще 145 мільйонів гривень. "По новій" відремонтувати ділянку знадобилося тому, що змінилося розташування водопровідних і каналізаційних труб, також потрібно узгодити ремонт з реконструкцією трамвайних колій і змінилися вимоги до геометрії проїжджої частини.