На доопрацювання веб-додатку "Мій Харків" витратять 2,3 мільйона гривень

"Мій Харків" — це сервіс, який надає різні електронні послуги.

У новій версії сервісу будуть мобільні додатки.

Комунальне підприємство "Харківський дата центр" має намір витратити 2 371 953 гривні на розробку і впровадження нових додаткових функцій електронного сервісу "Мій Харків". Відповідний тендер в середу, 7 жовтня, з'явився на Prozorro.

У тендерній документації йдеться, що на сайті планується додати функції "Виклик співробітників підприємств-постачальників послуг (тепло-, електро-, водопостачання, водовідведення і так далі)", "Пуш-повідомлення відповідно до розкладу та замовних послуг користувача", "Автоматизоване формування і відправка статистики / звітів "," Видалення сервісів з головної сторінки","Як створити групу чату бота (в Telegram)".

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: КП "Ритуал" витратить на таблицю в Exсel півмільйона гривень.

Нова версія програмного забезпечення повинна бути розміщена замість діючої версії під час найменшого завантаження сервера і бути доступною для скачування в Google Play і Huawei AppGallery. На iOS - в App Store.

Сервіс "Мій Харків" почав працювати в середині вересня. Він надає такі послуги:

  • Послуги Порталу електронних сервісів міста Харкова;
  • Онлайн запис в електронній черзі на отримання будь-якої з послуг ЦНАП / "Прозорий офіс";
  • Послуги Електронного комунального сервісу;
  • Доступ до Порталу харків'янина;
  • Доступ до Е-парковки (в розробці);
  • Онлайн запис до лікаря в електронній медичній системі (в розробці).

Підготувати програмне забезпечення необхідно до 31 грудня поточного року. Аукціон має відбутися 26 жовтня.

KHARKIV Today раніше писав про те, що у Кернеса витратять на месенджер для мешканців багатоповерхівок майже 900 тисяч гривень.