Кого пропустять в зону ООС з боку Харківської області
Жителі з місцевою пропискою, які працюють в зоні ООС, і вагітні можуть в'їжджати з боку трьох областей. При собі потрібно мати документи.
Обмеження на в'їзд під час карантину в зону операції Об'єднаних сил з боку Харківської, Запорізької та Дніпропетровської областей діє із 28 березня. Однак деякі громадяни можуть перетинати лінію проведення операції, — повідомили в штабі ООС.
Так, пропускати в межах і між Донецькою і Луганською областями будуть людей з місцевою пропискою. Вони можуть в'їжджати в зону ООС, в тому числі з боку Харківської, Дніпропетровської та Запорізької областей. Однак в штабі рекомендують утриматися від поїздок під час карантину.
Підставою для пропуску в зону ООС буде наявність нерухомості в Донецькій і Луганській областях, роботи (при пред'явленні відповідної довідки від працедавця) і смерть родичів (необхідно мати документи).
Крім того, дозволено в'їзд громадянам, які направляються на лікування (особливо важкі випадки), вагітним жінкам та їхнім супроводжуючим, приватним підприємцям, співробітникам організацій, підприємств, що забезпечують життєдіяльність регіону (при собі потрібно мати відповідні документи). Військовослужбовці можуть розглядати індивідуальні випадки.
"Окремі рішення можуть прийматися на пропуск осіб, які мають вагомі причини гуманітарного характеру або критичні життєві обставини за наявності підтверджуючих документів", — відзначили в штабі.
Перетинати області дозволено виключно через визначені командуванням ООС блок-пости і з обов'язковим температурним скринінгом. Звертатися за інформацією можна за номерами телефонів: 0 (800) 50-04-10, (097) 988-90-40, (095) 127-58-52, (044) 454-44-99 (Кол-центр штабу ООС ).
Як писав KHARKIV Today, в'їзд в зону ООС з боку Харківської області закрили 28 березня, щоб не допустити поширення коронавірусу в зоні ООС.
Нагадаємо, із 27 березня в Харківській області почали облаштовувати карантинно-пропускні пункти на дорогах. На всіх контрольно-пропускних пунктах в Харківській області розставили дезінфекційні бригади.