Харків'яни вийдуть на акцію проти зайвих кіловатів в платіжках
В АТ "Харківобленерго" кажуть, що про проблему знають і вона зникне, якщо самостійно передавати показання лічильників.
У понеділок, 20 червня, під стінами офісу "Харківобленерго" відбудеться акція проти зайвих кіловатів в платіжках. Про це в Facebook повідомили організатори.
"Як давно ви уважно дивилися в платіжки за електроенергію? Порівнювали те, що написано в ній з показаннями лічильника? Придивіться уважніше! Швидше за все ви виявите те, що вже виявили тисячі харків'ян — зайві кіловати, за які ви повинні платити зі своєї кишені!", — йдеться в повідомленні.
За словами організаторів, останнім часом стало нормою додавати в платіжки зайві 100-150 кіловатів.
"Всіх, хто зіткнувся з нахабством підприємства, запрошуємо на зустріч у понеділок, 20 липня, за адресою: вул. Плеханівська, 126 о 14:00. Давайте разом зупинимо свавілля!", — пишуть організатори.
В АТ "Харківобленерго" KHARKIV Today повідомили, що причина "зайвих" кіловатів в тому, що споживачі електроенергії самостійно не передають показання своїх лічильників.
"Ви маєте право контролювати ваші показання приладів обліку і самі їх вносити. Робити це можна в період за два дні до кінця місяця і три перші дні початку місяця. На сайті "Харківобленерго" є передача показання приладів обліку. Ви там вносите тільки номер особового рахунку і показання лічильника, все дуже легко. Далі, є боти Viber і Telegram. Є додаток "Харенерго" — там можна і оплачувати без комісії, і передавати показання, дивитися аварійні та планові відключення, перевіряти платежі та нарахування, перевіряти показання", — повідомила начальник інформаційно-консультативного відділу Яна Титаренко.
За її словами, якщо не передати показання лічильника одним з вищезазначених способів, система автоматично вираховує середній показник за попередні місяці, і саме ця сума відобразиться в платіжках. Якщо людина все ж зіткнулася з проблемою "зайвих" кіловатів, вона може звернутися до кол-центру "Харківобленерго" або заповнити заявку на коригування показань.
"На сайті "Харківобленерго" є зворотний зв'язок. В меню вибираєте "Товариство" — "Контакти" — "Зворотній зв'язок". Пишіть туди повідомлення, говорите про те, що за станом на таку дату показання приладів обліку були такими, просите відкоригувати показання. Ми віддаємо заявку до районного відділу і вам коректують свідчення обліку", — повідомила Титаренко.
Раніше KHARKIV Today писав, що одна з проблем, яка хвилює жителів Харківської області, — підвищення тарифів на послуги ЖКГ.