Харків'яни продовжують скаржитися на відсутність опалення
Опалення стосується більша частина звернень, що надходять до диспетчерської служби "1562".
Найчастіше жителі Харкова зверталися до міської диспетчерської служби "1562" з питаннями, пов'язаними з опаленням. За інформацією Telegram-каналу служби, за минулу добу, 10 листопада, надійшло 3 814 таких звернень.
Далі йдуть питання, пов'язані з гарячим водопостачанням — 1 052 звернення, з холодним водопостачанням — 499 звернень і з електропостачанням — 379 звернень.
Всього надійшло 6 703 звернення.
Тема опалення зараз дуже актуальна для жителів Харкова. Під час опитування, яке 10 листопада провела на Telegram-каналі "1562", про повноцінну роботу опалення повідомили лише 46% тих, хто проголосував. У 39% людей, які взяли участь в опитуванні, батареї холодні. Ще 14% тих, хто проголосував, повідомили, що опалення у них працює частково — не всі батареї теплі.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Якою буде погода в Харкові і області на цьому тижні
За минулу добу харків'яни залишили близько трьох тисяч адрес. Це вже друге таке опитування з початку опалювального сезону. Перше проводилося 28 жовтня.
Як писав KHARKIV Today, станом на 29 жовтня, житловий фонд був підключений до опалення на 83%, соціальна сфера - на 99%.
"Дефекти, які виникають, усуваються аварійними бригадами", — розповів тоді директор КП "Харківські тепломережі" Сергій Андрєєв.
Як повідомляв KHARKIV Today, в середу, 11 листопада, в трьох районах Харкова з 08:00 до 20:00 відключили опалення, а подекуди — і гарячу воду. Відключення торкнулося 128 житлових будинків, трьох дитячих установ, двох шкіл, одного медичного закладу і 45 відомств.