Харків'яни можуть зареєструвати бізнес за електронними паспортами
Зокрема, використовуючи електронний паспорт, є можливість отримати виписки або довідки з реєстрів.
Електронні версії паспорта громадянина України для виїзду за кордон, паспорта громадянина України у вигляді ID-карти, посвідчення водія в мобільному додатку "Дія" — це офіційний цифровий аналог паперових і пластикових документів. Про це повідомили в департаменті адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міськради.
"З електронними версіями паспортів до ЦНАП найчастіше звертаються за такими послугами, як оформлення документів "еМалятко", отримання виписок, довідок з реєстрів (Державний реєстр прав на нерухоме майно, Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Державний земельний кадастр, Портал електронних сервісів міста Харкова), а також реєстрація бізнесу і громадських формувань, оформлення документів дозвільного характеру та отримання готового результату", — розповіли в департаменті.
Щоб отримати електронні версії документів, потрібен паспорт в формі ID-картки та / або біометричний закордонний паспорт, додаток "Дія" на смартфоні і авторизація за допомогою BanklD. Документи з'являться в додатку автоматично, якщо в реєстрі є повні дані.
У департаменті уточнили, що в Е-паспорті містяться ті ж дані, що і в ID-картки, також там відображається інформація про місце проживання на момент оформлення ID-карти або паспорта (при наявності таких даних у Єдиному державному демографічному реєстрі) як додаткова, змінюється інформація. Електронні документи захищені від підробок і спрощують процедуру отримання документів.
У ЦНАП людина, яка звернулася за послугою, надає адміністратору електронну копію паспорта. Адміністратор сканує електронний ідентифікатор (QR-код), переконується в тому, що паспорт дійсний, і приймає або видає потрібні документи. Якщо адміністратору знадобиться розширена інформація, він попросить відкрити її в додатку.