Харків'яни можуть купити квитки на потяги за допомогою чат-бота
Чат-бот запустили в тестовому режимі. Поки пасажири можуть замовити квитки на швидкісні потяги.
12 січня в Україні запустили продаж квитків на потяги у Viber та Telegram за допомогою чат-бота. Про це повідомили в пресслужбі акціонерного товариства "Укрзалізниця".
Крім квитка, замовити можна харчування під час поїздки. Пасажири можуть повернути куплені квитки, подивитися розклад руху, інформацію про прибуття, запізнення потягу, номер колії у Viber та Telegram. Чат-бот спілкується українською, англійською та російською мовами.
Оплатити квитки можна безпосередньо у Viber і Telegram. Для цього потрібно прив'язати платіжну карту в електронному гаманці або можна використовувати Google Pay, Apple Pay та Viber Chatbot Payments. Зараз чат-бот тестується. Поки доступне замовлення квитків на швидкісні потяги "Інтерсіті +" і їх розклад. Крім того, ви можете відразу оплатити собі вегетаріанський або м'ясний бізнес-ланч за 140 гривень.
Знайти чат-бот у Viber можна за посиланням, в Telegram — тут. Відзначимо, після запуску чат-бот попросить відправити ваш номер телефону і дати згоду на обробку даних.
Як писав KHARKIV Today, харків'яни можуть дістатися до Карпат потягом.
"Укрзалізниця" запустила потяг №149 / 150 Харків — Ворохта (Івано-Франківська область) з 24 грудня. Він курсує через день, вартість квитка в плацкартному вагоні — 288 гривень, в купейному — 1036 гривень.