Харків'ян просять скаржитися на стан під'їздів, дахів і ливнівок
Максимальну оцінку за обслуговування своїх будинків дали тільки 3% тих, хто проголосував в опитуванні.
У середу, 25 листопада, диспетчерська служба "1562" запустила в Telegram-каналі опитування, в якому попросила жителів міста оцінити якість обслуговування багатоквартирних будинків. Опитування запустили о 11:00 і за годину в ньому взяли участь більше тисячі чоловік.
Максимальну оцінку обслуговуванню свого будинку — 10 балів — дали лише 3% тих, хто проголосував. Оцінку 9 отримали 3%, 8 — 7%, 7 — 9%, 6 - 8%, 5 — 16%, 4 — 8%, 3 — 14%, 2 — 10%, 1 — 22%.
У коментарях мешканців багатоквартирних будинків попросили описати проблеми, з якими ті стикаються.
Зокрема, користувач Олена, яка проживає в шостому під'їзді будинку по вулиці Ахсарова (Шевченківський район), написала наступне: "Проблема з ливнівками, вже багато років ніякої реакції на численні звернення жителів, дах тече з 12 до 5 поверху".
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Сотні будинків по всьому Харкову в середу залишаться без гарячої води і тепла
Про проблему з ливнівками пише мало не кожен учасник групи.
"Прибирання в під'їзді немає, під час сильного дощу з даху по забитій ливнівці вода ллється на перший поверх і в шахту ліфта. Тротуару вздовж будинку майже немає, розбитий. Дорога вздовж будинку потребує ремонту", — написала Наталія, яка проживає в будинку на вулиці Сергія Грицевця (Індустріальний район).
А ось що написав Андрій, який проживає в третьому під'їзді будинку на проспекті Льва Ландау, 12 (Слобідської район): "Відсутність будь-якого ремонту в під'їзді протягом багатьох років. У ліфті оновлюється тільки зовнішній вигляд стін (підлога вже хитається), а кабіна не змінювалася. У під'їзді протікає дах ".
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Синоптики обіцяють снігопади в Харкові
Мешканка другого під'їзду будинку №5 на вулиці Антоніна Сохори на ім'я Галя і зовсім зазначила, що задовільно в її будинку тільки вивозять сміття.
"Двері приварити (петлю). Вже йде третій тиждень купа заявок до служби "1562", а віз і нині там. Козирок того ж під'їзду після "успішного" ремонту того ж "благополучного" "Жилкомсервісу" тече більше, ніж до ремонту, а гроші списали! Робота цієї служби огидна! Задовільно тільки вивезення сміття, а решта все огидно! Давай заявки, а хто їх виконує, роботи нуль", — написала розгнівана харків'янка.
Крім стану під'їздів та дахів, люди в коментарях багато скаржилися на відсутність опалення і гарячої води, а також на стан ліфтів, багато з яких потребують ремонту або заміні.
KHARKIV Today раніше писав про те, що харків'яни скаржаться на стан ліфтів у багатоповерхових будинках.