"Харківводоканал" витратить на кол-центр 800 000 гривень.
Послугу диспетчерської служби купують на рік — з 1 січня по 31 грудня 2021 року.
Комунальне підприємство "Харківводоканал" купить послугу з прийому телефонних дзвінків для своєї диспетчерської служби (15-33) за 795 тисяч гривень. Відповідний тендер опублікований в системі державних закупівель ProZorro.
"Харківводоканал" розраховував віддати за послугу 800 тисяч гривень, проте фірма підприємця Ірини Шевчун запропонувала на 5 тисяч гривень дешевше — за 795 тисяч гривень. Зараз вона чекає рішення замовника про укладення договору.
Згідно з документацією, постачальник повинен безкоштовно інформувати абонентів "Харківводоканалу", мати багатоканальний міський та мобільні номери з не менш ніж шести операторами зв'язку.
Графік роботи кол-центру — з понеділка по п'ятницю з 8:00 до 20:00 (без перерви), в суботу та неділю — з 8:00 до 16:00 (без перерви).
У кол-центрі повинна бути функція черги і розподілу телефонних дзвінків між операторами, автоматичний визначник номера телефону, аудіозапис і збереження на три доби.
Оператори будуть інформувати абонентів або перенаправляти їх звернення до відповідних структур. Замовник просить не менше шести операторів. Середній термін дозвону повинен становити близько 30 секунд.
У базу даних будуть записувати кожне звернення. Там вкажуть дату і час звернення, статус (прийнято, виконано або в роботі), номер телефону, дані про диспетчера і абонента, короткий звіт про виконання.
Відзначимо, зараз в "Харківвводоканалі" також діє єдиний короткий номер диспетчерської служби — 15-33.
Як писав KHARKIV Today, на 145 тисяч гривень дешевше купує ту ж послугу кол-центру департамент адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради — за 650 тисяч гривень.