Харківським сантехнікам і двірникам повинні вимірювати температуру і забезпечувати їх деззасобами
Фото: Анастасія Настенко
Щоб запобігти поширенню коронавірусу, на підприємствах ввели додаткові протиепідемічні заходи.
На комунальних підприємствах рекомендують стежити за здоров'ям співробітників і кожні дві години робити технологічну перерву від 10 до 15 хвилин для проведення вологого прибирання. Відповідне розпорядження "Про введення додаткових протиепідемічних заходів на комунальних підприємствах, організаціях та установах міста Харкова" підписав керівник з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації в Харкові Андрій Руденко.
Директорам департаментів, яким підкоряються комунальні підприємства, організації і установи, доручили розповісти про рекомендації керівникам КП і проконтролювати їх виконання.
Згідно з документом, комунальні підприємства зобов'язали щодня проводити на прохідних температурний скринінг співробітників. Якщо у них виявлять ознаки гострих респіраторних захворювань, повинні відправити додому на самоізоляцію. На підприємстві заведуть журнали опитування співробітників про стан їх здоров'я.
Керівникам потрібно простежити, щоб на підприємствах була достатня кількість одноразових медичних масок, латексних рукавичок і дезінфікуючого розчину. До останнього повинні додаватися документи про якість та безпеку.
У виробничому приміщенні повинно бути виділено місце для установки антисептика. Також підприємства повинні обладнати куточки особистої гігієни з рідким милом, одноразовими серветками і електрорушниками, а біля умивальників повісити інструкції, як правильно мити руки.
Під час роботи від співробітників вимагають дотримуватися дистанції не менше одного метра. Якщо такої можливості немає, на підприємстві повинні встановити захисні екрани. У правилах — 10-15 хвилин технологічної перерви.
"Кожні дві години слід робити технологічну перерву тривалістю 10-15 хвилин для проведення вологого прибирання із застосуванням миючих і дезінфікуючих засобів та провітрювання приміщень", — сказано в рекомендаціях.
Прибирання буде складатися з протирання деззасобами ручок дверей, робочого місця всіх співробітників і технологічного обладнання. В цей час в приміщенні можуть перебувати не більше п'яти осіб.