Харківська міськрада заплатить за коментарі в Facebook і спілкування з підписниками по 35 тисяч гривень

Загальна сума на створення і редагування контенту одного департаменту в соцмережах складе 190 000 гривень.

Загальна сума на створення і редагування контенту одного департаменту в соцмережах складе 190 000 гривень. Займатися цим буде "молода" харківська фірма.

Департамент цифрової трансформації Харківської міської ради уклав договір з фірмою "Старий енд море" про створення та редагування інформаційного наповнення для соціальних мереж на 190 000 гривень.

За моніторинг коментарів в соціальних мережах під опублікованим контентом заплатять 35 000 гривень. Це стало відомо з тендеру, опублікованому на сайті державних закупівель ProZorro.

Ціну формували виходячи з витраченого часу. Так, на моніторинг коментарів відвели 140 годин, кожен оцінили в 250 гривень. За такою схемою розрахували і комунікацію з підписниками соцмереж з приводу їх реакції на опубліковану інформацію. На цю послугу також витратять 35 000 гривень.

Безпосередньо на створення інформаційного наповнення для публікації в соцмережах Facebook і на сайті департаменту повинні витратити 200 годин (за кожну годину — по 300 гривень). Всього — 60 000 гривень. Така ж кількість годин виділена на редагування контенту, підсумкова сума складе 60 000 гривень.

Договір фірма і департамент уклали 16 квітня. Надавати послугу фірма почала ще до укладення договору і буде до 31 грудня 2020 року.

"Сторони домовилися, що умови цього договору, в тому числі порядок оплати, застосовуються до відносин, які виникли між ними з 1 березня 2020 року у зв'язку з тим, що замовнику з цього часу фактично надавалися виконавцем послуги", — сказано в тендерній документації.

Відзначимо, фірма "Старий енд море" зареєстрована в Харкові в 2018 році. Основний її вид діяльності — рекламні агентства. Також вказані інші сфери: інші види освіти, діяльність по стосунках і зв'язках із громадськістю, подавання в засобах масової інформації.

Згідно з даними You Control, уповноважена особа фірми — Вероніка Варвянська, яка працює начальником відділу маркетингу і PR в молодіжный раді при Кернесы. У 2018 році Варвянська, яка представляла Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, і Данило Сметан з Харківського національного університету радіоелектроніки посіли друге місце в конкурсі проєктів "Харків — місце молодіжних ініціатив" в номінації "Харків — територія успішної кар'єри". Також Варвянська — одна із засновників громадської організації "Мінімалізм і культура".

Крім зазначеного договору, фірма уклала 15 квітня договір з департаментом цифрової трансформації Харківської міської ради про послугу по організації конференції "Інтернет-платформа Єдиний кабінет харків'янина" за 180 100 гривень. Договір діє з 14 квітня по 31 грудня 2020 року.