Інтернет на карантині: як витримують навантаження харківські провайдери

Більшість харків'ян на час карантину залишаються працювати вдома. Однак їх може підвести повільний домашній інтернет, оскільки навантаження на мережі збільшилося.

Більше тижня Харків на карантині, тому люди залишаються вдома, активно користуються інтернетом. У вівторок одночасно в декількох районах сталися перебої.

Ми поспілкувалися із харків'янами і провайдерами, щоб зрозуміти, знизилася швидкість інтернету через карантин чи ні.

Тетяна Лукашева живе на вулиці Фонвізіна, 15 (район Одеської) і помітила, що швидкість впала ще на початку карантину.

"У неділю було все погано, кілька разів перевантажували роутер вдома, диспетчер "Тріолану" говорила, що навантаження велике і просила почекати. У другій половині дня вівторка домашній інтернет взагалі "ліг". У проміжку між 16:00 і 18:00 неможливо було підключитися до мережі. У "Тріолані" навіть трубку не брали, автовідповідач сказав, що проблеми на напрямку і обіцяв залагодити до 18:30. І додав: дзвінки тимчасово не приймаються через завантаженість", — пояснила харків'янка.

В "Тріолані" нас запевнили, що інтернет стабільний.

"Навантаження дійсно є, але з приводу падіння швидкості — це ми все контролюємо. Абсолютно ніяких змін в стабільності інтернету немає. Іноді надходять скарги, але це може бути пов'язано зі звичайними технічними моментами. Все працює в штатному режимі, жодних перепадів або напружень на мережі за рахунок того, що збільшилося, наприклад, навантаження — такого немає. Устаткування передбачає навантаження ", — розповіла оператор контакт-центру Алла.

Карина Мощенко живе на проспекті Науки, 7 і її провайдер "Воля" також підводить.

"Останні кілька днів дивитися фільми або серіали в повноекранному режимі практично неможливо, потрібно чекати, ставити на паузу, щоб фрагмент завантажити і тоді вже вмикати. ​​Погано вантажаться і соцмережі, іноді просто не витримую і вмикаю мобільний інтернет. Це відбувається і вранці, чого раніше не було ", — нарікає вона.

По телефону підтримки "Волі" нам сказали, що змін за час карантину немає і запропонували підключити їх послуги.

"Все як завжди, абсолютно нічого не помітили", — повідомила по телефону підтримки Наталія.

Запевняє, що справляється із навантаженням і компанія "Maxnet".

"Все у штатному режимі. Швидкість не обмежується, все, як було, так і є", — розповів Андрій із техпідтримки.