Мільйон підписників і контракт Valentino: як живе харківський кіт Степан

Власниця зірки соцмереж зізналася, що більше витрачає на реквізит, ніж заробляє.

Кіт Степан з Харкова, відео з яким стають вірусними у соцмережах, рекламує продукцію бренду Valentino.

13 років тому Степана підібрали на вулиці кошеням. Тепер шанувальники з усього світу надсилають йому подарунки та портрети, меблевий магазин надіслав трон. На реквізит для роликів власниця кота витрачає чимало грошей, бо весь час треба вигадувати щось нове. Сюжет про зіркову тварину вийшов у програмі "Вікна-новини" на телеканалі "СТБ".

"Нещодавно Степану замовив рекламу бренд Valentino. Але шаленого заробітку у власниці смугастого немає. Стверджує — зараз більше витрачає на реквізит, ніж заробляє", — розповіли журналісти.

Сидіти, закинувши лапу на стіл, Степан може довго. У ньому кожен може побачити уособлення своєї кризи середнього віку. Втомлений від життя, навіть зі святковою ілюмінацією та величезними келихами алкоголю, його, здається, нічого не тішить.

Власниця Степана залишається інкогніто — боїться наслідків популярності власного кота. Шанувальники просять селфі, намагаються дізнатися адресу. Через це власниця кота Ганна навіть повісила на вікна ролети, бо почали впізнавати за видами. Про те, що жінка — автор профілю тварини, знає лише сім'я та кілька найближчих подруг. Самому Степанові така шалена популярність байдужа.

Зазначимо, зараз на Instagram-акаунт кота Степана підписано 752 000 чоловік, у TikTok за твариною стежать понад 983 000 людей.

Нагадаємо, 24 листопада у Instagram-акаунті Брітні Спірс з'явилося фото кота Степана з Харкова. На знімку тварина сидить поряд із повним келихом вина. Американська співачка відзначила кота Степана на фото. 25 листопада на Instagram-акаунт тварини було підписано 629 000 чоловік, у TikTok Степан більш популярний, там за ним стежать 965 000 підписників.