Які технології застосовуються у сучасних свічках розжарювання?

Технологія роботи дизельного двигуна передбачає запалення горючої суміші в камерах згоряння не внаслідок іскри запалювання, а завдяки стиску та контакту з розжареною свічкою розжарення.

Робота останньої необхідна протягом 2-3 хвилин, поки двигун не вийде на робочу температуру. Більшість власників авто віддають перевагу свічкам розжарювання дизельного двигуна, котрі виготовлені з кераміки. Проста конструкція та доступна вартість зумовили їхню популярність.

Як влаштовані свічки розжарення

Такі вироби мають у своїй конструкції одну чи дві спіралі нагріву із металу. Технологія полягає в тому, що спіраль нагрівається від напруги, що проходить через неї. Швидкість та величина нагріву залежать від опору металу виготовлення та сили струму напруги. Так працюють вироби з однією спіраллю, але для підвищення ефективності рекомендується купити свічки розжарення із двома спіралями. Одна з них розжарюється, згідно з технологією, а друга використовується як автоматичний регулятор сили струму. Регулювання вона виконує теж шляхом нагріву, тому що чим вища її температура, тим краще опір, а значить і до нагрівальної спіралі дійде менше струму.

Незалежно від того, скільки коштує свічка розжарення працюють вони всі за одним принципом. Коли вмикається запалювання автомобіля, на клеми свічок подається напруга, яка прямує на електрод виробів. Далі воно проходить через спіралі, розжарюючи робочу до температури 1000°С. Після досягнення двигуном необхідного температурного режиму, реле відключає подачу напруги на свічки розжарення. Слід зазначити, що силовий агрегат можна заводити не відразу після включення запалювання. Річ у тому, що свічки повинні розжаритися до необхідної температури, перш ніж на них потрапить перший струмінь горючої суміші.

Які купити свічки розжарювання дизельного двигуна

Оскільки виробники пропонують кілька типів таких виробів, виникає питання, які з них кращі. Варто віддати перевагу деталям, виготовленим за новими технологіями, тобто, купити свічки розжарення в Україні з металевим штифтом або датчиком тиску. На сайті japan-cars.com.ua можна підібрати такі вироби.

Свічки з металевим штифтом

Такі вироби дозволили вирішити проблему запуску холодного двигуна. Вона полягає в тому, що в холодну пору року температура в камерах згоряння і повітря, що подається, настільки низька, що напруження свічки стає недостатньо для займання горючої суміші. Щоб уникнути проблем із запуском силового агрегату, свічки розжарення оснастили металевим штифтом, який виступає в передкамери або калильний відсік, нагріваючи навколишній простір. В результаті температура всередині робочих камер збільшується, а горюча суміш спалахує, осідаючи на свічці розжарення. Такі вироби складаються з таких елементів:

  • нагрівальна спіраль;
  • ізолюючий наповнювач;
  • нагрівальна трубка;
  • регулювальна спіраль;
  • центральний електрод;
  • різьблення для вкручування.

Внутрішній простір калильної трубки заповнюється оксидом магнію, що має високу щільність, а також виступає в ролі ізолюючого матеріалу.

Свічки розжарення з датчиком тиску

Незначне підвищення ефективності роботи таких виробів вважається великим досягненням для розробників. Свічки розжарювання з датчиком тиску в конструкції доказ цього. Вони незначно впливають на коригування палива, покращуючи компонування паливної суміші. Це призводить до зменшення викидів NO2 у повітря. Відбувається це внаслідок того, що датчик повідомляє ЕБУ автомобіля поточний тиск у робочій камері. З цих даних бортовий комп'ютер виконує коригування горючої суміші.