Як у Харкові та області отримати продуктовий набір за допомогою чат-боту

Продукти роздають раз на 30 днів.

Щоб отримати продуктовий набір за програмою "Пакет для кожного громадянина", потрібно подати заявку через чат-бот.

Про це повідомляє прес-служба Харківської обласної військової адміністрації.

Для того, щоб подати заявку, слід перейти до чату бот https://t.me/UA_kharkiv_help_bot, зареєструватися та вказати номер телефону.

Потім потрібно:

  • вибрати найближчий пункт видачі;
  • отримати смс про те, що ваш пакет готовий і після цього прийти до пункту видачі;
  • у пункті назвати останні 6 цифр коду та гарантовано отримати набір без черги.

У пункті видачі гуманітарної допомоги необхідно надати паспорт. Одна людина може забрати пакети з продуктами також для своїх сусідів чи родичів, але перед тим їх також потрібно зареєструвати через чат-бот.

Якщо можливості зареєструватися немає, можна зателефонувати на гарячу лінію за номером 0 800 30 14 15.

"Рекомендуйте знайомим і близьким саме чат-бот. Якщо можете, допоможіть їм із реєстрацією. "Гаряча лінія" повинна використовуватися тільки тими, у кого дійсно немає можливості самостійно зареєструватися і нікому з цим допомогти. Дуже важливо, щоб лінія була доступна для тих, хто цього потребує", — попереджають у прес-службі адміністрації.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Двох мародерів із Харківської області, які вкрали "гуманітарку", судитимуть

Продукти можна отримати у пункті видачі гуманітарної допомоги та в порядку "живої черги". І тут слід підійти до столу №1. Без реєстрації дозволено забирати пакети лише для себе та ще максимум трьох осіб за наявності їх документів.

Для тих, хто не може самостійно пересуватися та не знає, кого попросити забрати пакет за його особистим кодом, передбачено адресну доставку. Але її можливості дуже обмежені, заздалегідь вказати дату та час доставки неможливо.