Як платити за воду харків'янам, що надовго виїжджали з міста
Якщо клієнт "Харківводоканалу" надовго виїжджав з Харкова та не має лічильника на воду, йому доведеться писати заяву, аби не оплачувати послугу за той час, поки його не було в місті.
У комунальному підприємстві пояснили, як треба сплачувати рахунки за воду та каналізацію тим жителям міста, які були довго відсутні та не користувались цими послугами.
Ті абоненти, в яких є лічильник, сплачують за водопостачання та водовідведення за лічильником. Для коректного нарахування бажано передавати показання лічильника до 20 числа кожного місяця через особистий кабінет на сайті підприємства, колцентр чи безпосередньо до абонентного відділу.
Якщо цього прибору немає, людині треба буде довести, що вона не жила в себе вдома.
"Необхідно звернутися до абонентного відділу свого району та надати документи, що підтверджують період відсутності у місті (довідку ВПО або документ прикордонної служби). Після цього буде здійснено перерахунок", — пояснив директор департаменту збуту КП "Харківводоканал" Тарас Грущак.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Харківгаз" відкрив новий спосіб передачі показань лічильників
У тарифах відбулися зміни. Тепер у квитанціях замість однієї графи зазначена оплата за водопостачання, водовідведення, обслуговування внутрішньобудинкових систем та абонентна плата. Жителі багатоквартирних будинків повинні щомісяця платити за обслуговування мереж та абонплату, навіть якщо вони не живуть вдома і не користуються послугою.