У Харкові зупинили роботу call-центру шахраїв

Шахраї видавали себе за співробітників банків і поліції.

За попередніми підрахунками, загальна сума збитків становить мільйон гривень.

Харківські кіберполіцейські ліквідували шахрайський call-центр. Зловмисники видавали себе за працівників банків і поліцейських. Вони випитували у людей дані про банківські рахунки. Отримавши відомості — виводили гроші. Про це розповіли у департаменті кіберполіції Національної поліції України.

За версією слідства, троє харків'ян залучили до роботи близько 40 операторів, для яких розробили детальні інструкції шахрайських дій. Бази даних клієнтів банків, яким дзвонили працівники call-центру під виглядом працівників банків, купували на хакерських форумах.

Людям говорили, що з їх банківської картки нібито здійснюються підозрілі транзакції або про те, що надійшла заявка на зміну фінансового номера. Інформацію обіцяли передати до поліції.

Після цього інший працівник call-центру дзвонив вже під виглядом поліцейського і повідомляв, що для блокування шахрайських дій необхідно повідомити йому код з SMS. Як тільки код з'являвся у зловмисників, вони викрадали гроші з банківської картки своєї жертви.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Шахраї тероризують харківських підприємців

За попередніми підрахунками, загальна сума збитків становить мільйон гривень.

В офісі, де розташовувався сall-центр, правоохоронці провели обшук, в ході якого вилучили більше 40 комп'ютерів і телефонів.

Фігурантам повідомили про підозру за фактом шахрайства (ч. 3 ст. 190 Кримінального кодексу України). Вирішується питання про обрання запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою. Слідчі дії тривають. Підозрюваним загрожує до восьми років позбавлення волі.