У харківському транспорті не можна буде оплатити проїзд готівкою
Поки що у місті вивчають пасажиропотік і знову планують відмовитися від готівки вже у 2022 році.
У лютому-березні 2022 року у комунальному громадському транспорті Харкова скасують оплату проїзду готівкою. Діятиме лише картка харків'янина або Е-ticket. Про це повідомив 18 листопада заступник харківського міського голови з питань інфраструктури Євген Водовозов під час круглого столу, присвяченого питанням роботи пасажирського електротранспорту в Харкові.
"До початку наступного року (ми до цього готуємось), можливо це буде не 1 січня, а 1 лютого, або березня, в першу чергу, ми готуємося припинити обіг готівки у комунальному транспорті. Прибери готівку — отримай максимальну статистику, реальний факт того, що відбувається, тоді ми з вами зможемо сісти і порахувати, що можемо запропонувати нашому пасажиру. Не важливо, чи харків'янину, чи ні. Можливо, харків'янину потім запропонуємо деякі інші речі", — сказав Водовозов.
За словами Водовозова, згодом запровадять для оплати проїзду банківську картку, проте цей процес віцемер називає непростим. Тим, хто не має картки харків'янина, рекомендує йти купувати Е-ticket. Час для цього ще є, зазначає Водовозов.
"Підуть і куплять Е-ticket [ті, хто не має картки харків'янина, — ред.]. В автоматі. І платитимуть за безготівковим розрахунком. Це нормальна практика. Я не повинен бути для всіх хорошим. Вони скористаються Е-ticket. Сьогодні в автобусах ми не приймаємо готівку, спочатку була розмова тільки одна — поставте нам автомат поповнення, поставте нам автомат продажу карток. Запитань до Е-ticket вже немає. Ми працюємо, до речі, їх уже збільшуватимуть у місті. Але це є нормальна практика. Ми ж не говоримо — завтра ми вводимо. Ми продовжили дію картки старого метрополітену. Вона 1 квітня мала припинити свою діяльність, як мінімум до 1 січня людям нею ще можна користуватися. Але рано чи пізно настане момент, коли станеться стоп. Взагалі на практиці інших країн, систем, більше трьох місяців ніхто не давав на використання старих систем. Ми від цього досить пристойно страждаємо, до речі. Тому що ми фактично втрачаємо один турнікет, яким мало хто користується", — пояснив Водовозов.
Як писав KHARKIV Today, у Харкові не планують підвищувати вартість проїзду у громадському транспорті за аналогією до Києва.