У "Харківгазу" змінилися номери телефонів
Компанія "Харківгаз" відкрила нові телефонні лінії для клієнтів.
За новими номерами мешканцям Харківщини надають консультації щодо особового рахунку, оплат за доставку газу та вартості послуг. Старі номери та електронна адреса не працюють для споживачів. Про це повідомили на офіційній сторінці "Харківгазу" у Facebook.
"Консультації клієнтів компанії за телефонами сервісів 104: (057) 766-21-04, 0670113104 та електронною адресою contack@kh.104.ua не надаються", — розповіли у компанії.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У всіх жителів Харківської області перевірять показання газових лічильників
У центрах обслуговування клієнтів діють наступні номери телефонів:
- (057) 748-49-22
- 0676733295
- 0675481504
- 0970546585
- 0676733267
- 0675030747
- 0675512607
- 0675512692
- 0987126957
Також можна надіслати запити до центрів обслуговування "Харківгазу" на електронні адреси:
- contact@khgas.naftogaz.com
- contactDER@khgas.naftogaz.com
- contactZMI@khgas.naftogaz.com
- contactKRA@khgas.naftogaz.com
- contactKUP@khgas.naftogaz.com
- contactMER@khgas.naftogaz.com
- contactCHU@khgas.naftogaz.com
Як писав KHARKIV Today, на початку 2023 року усі жителі Харківської області (за виключенням Харкова, де оператором й надалі залишається "Харківмісьгаз") стали споживачами газу від "Нафтогазу". Це сталося, оскільки державна компанія продовжує відбирати залишки газового бізнесу Дмитра Фірташа. Для споживачів змінюються сервіси для передачі показань, а тарифи, рахунки, кабінети на сайті лишаються незмінними.