У громаді на Харківщині перейменують залізничні зупинки

Пропозиції відправили до Південної та Придністровської залізниць.

До Лозівської міської ради звернулася Південна та Придніпровська залізниці із проханням перейменувати чотири зупинні пункти.

Південна залізниця просить дати нову назву роз'їзду Гражданському, Придніпровська — 936-му, 939-му та 940 кілометрам. Комісія з питань упорядкування найменування вулиць Лозівської міськради обговорила питання щодо перейменування і запропонувала обрати назви, притаманні місцевості. Про це повідомили у Лозівській міській раді.

На засіданні комісії запропонували 936-му кілометру дати нову назву — "Марусів сад". Ця залізнична зупинка знаходиться неподалік п'ятого мікрорайону. На території, яка йде до цього мікрорайону, колись розташовувався фруктовий сад поміщика Маруса. Раніше у Лозівській громаді вже перейменували вулицю Комарова на вулицю Марусів сад.

"Лозівський історик Вячеслав Труш розповів, що за свідченнями місцевих людей, ще на початку 20 сторіччя на місцевості, що веде у бік 5 мікрорайону, знаходився панський фруктовий сад поміщика на прізвище Марус. На той час для багатьох лозівчан Марусів сад був знаковим містом. Це одна з небагатьох історичних назв, яка збереглася у Лозовій (на зразок Молдаванки), говорить Вячеслав Труш. Тому члени комісії запропонували зберегти її ще й у новому найменуванні залізничного зупинного пункту", — розповіли у Лозівсьскій міськраді.

Для 939-го кілометра пропонують обрати назва — "Дачний", 940 кілометр перейменувати у "Нестеліївку", роз'їзд Гражданський — у "Нове" (зупинка знаходиться біля селища Нове). Усі чотири запропоновані назви для залізничних зупинних пунктів відправлять Південній та Придніпровській залізницям на розгляд.

За інформацією міськради, наразі у Лозівській громаді вже перейменовано більше ніж 120 топонімів за цей рік. Нові назви стосуються історії громади, а також держави.

Як писав KHARKIV Today, у березні у застосунку "Дія" стартувало голосування за нову назву для "Південної залізниці". 17 березня голосування фінішувало. Більшість українців хочуть, аби Південна залізниця з центром у Харкові називалася Харківською. За це віддали 335 600 голосів.