Росіяни змінили тактику наступу на Куп’янському напрямку
Російські підрозділи на Куп’янському напрямку активізувалися й намагаються просуватися невеликими піхотними групами, уникнувши великих механізованих штурмів через насиченість фронту безпілотниками.
Про це в ефірі Армія TV розповів лейтенант Артур Мартиросян, офіцер управління 43-ї окремої механізованої бригади.
Мартиросян підкреслив, що на ділянці Куп’янськ — Вузловий триває справжня технологічна гонка: сторони вдосконалюють безпілотні системи, від FPV-дронів до апаратів із оптоволоконним зв’язком, які складніше подавити засобами РЕБ. Через це навіть раніше «безпечні» тилові зони більше не гарантують безпеки для логістики.
За словами офіцера, ворог активно використовує керовані авіабомби, скидаючи їх за відпрацьованим графіком — близько 5:00, 7:00 і 10:00 ранку. Лише за одну добу він нарахував 15 таких КАБів.
Незважаючи на інтенсивність бойових дій, у районах Куп’янська та Вузлового залишаються близько 800 мирних мешканців. Мартиросян повідомив, що російські дрони часто «полюють» і на цивільні цілі.
«Коли пілоти бачать, що батарея сідає і військової цілі немає, вони просто влаштовують „сафарі“ на людей. Потрапляють під удари волонтери, які евакуйовують населення, і звичайні автівки», — розповів лейтенант.
Офіцер зазначив, що ворог прагне встановити контроль над залізничною інфраструктурою в районі Куп’янська-Вузлового, оскільки колії залишаються стратегічно важливим ресурсом. За його словами, навіть попри руйнування навколо, станційні споруди противник намагається не зачіпати — ймовірно, плануючи їх використовувати.
Попри тиск, українські підрозділи утримують позиції й знищують групи противника, які намагаються проникнути. «Ми стоїмо. Контролюємо ситуацію, знищуємо групи, які намагаються проникати. Якщо вони проходять глибше — працюють наші підрозділи з боротьби з ДРГ. Зараз тут більше повітряна війна, ніж наземна», — підкреслив Мартиросян.
Лейтенант також повідомив, що 43-я бригада активно розвиває власні дронові підрозділи та проводить рекрутинг: шукають людей для створення і пілотування безпілотників, забезпечують навчання й необхідне обладнання.