Про відключення світла у будинках харків'ян почнуть повідомляти по-новому

"Харківобленерго" запустило новий сервіс.

Оповіщення можуть надходити в особистий кабінет, Telegram, Viber, мобільний додаток "Харенерго" або на електронну пошту.

Жителям Харкова пропонують отримувати повідомлення про планові або аварійні відключення електроенергії на новому електронному сервісі компанії "Харківобленерго". Сервіс можна знайти за посиланням.

На сторінці Сервісу налаштувань повідомлень про планові та аварійні відключення потрібно заповнити всі поля: ввести 12-значний номер особового рахунку, вибрати спосіб оповіщення, вказати номер телефону та/або електронну пошту, поставити галочку у вікні "Я не робот".

Зазначимо, із способів оповіщення можна вибрати такі:

  • особистий кабінет "Харківобленерго";
  • Telegram;
  • мобільний додаток "Харенерго";
  • Viber;
  • електронна пошта.

"Залежно від вибору, способу оповіщення ви повинні бути підписані на нашого бота (Viber або Telegram), зареєстровані в особистому кабінеті, мати мобільний додаток з прив'язаним особовим рахунком або мати електронну пошту", — пояснили у "Харківобленерго".

Детальну інструкцію про те, як підключитися до електронних сервісів за допомогою месенджерів, електронної пошти та мобільної програми, можна знайти тут.

Як писав KHARKIV Today, 12 січня департамент житлово-комунального господарства Харківської міської ради створив Telegram-канал "ХАРКІВ/TRASH", куди жителів просять надсилати повідомлення про проблеми з прибиранням у місті. У Telegram-каналі можна поскаржитися на проблеми з прибиранням снігу, листя та сміття. Проблеми обіцяють вирішити.