На Об'їзній армують асфальтобетон

Ремонтні роботи проходять на ділянці дороги М-03.

Асфальтобетонне покриття армують, щоб запобігти утворенню тріщин.

Дорожники почали влаштовувати армувальні геосинтетичні матеріали і георешітки з композитної арматури на ділянці траси М-03 Київ — Харків — Довжанський на минулому тижні. Сьогодні роботи тривають. Про це повідомили в "Укравтодорі".

"Укладання арматури (геосинтетичних матеріалів) між шарами асфальтобетону мінімізує дефекти дорожнього покриття, підвищує несучу здатність і запобігає виникненню тріщин", — відзначили в "Укравтодорі".

Як пояснили дорожники, армувальний синтетичний матеріал використовують для збільшення міцності шарів не жорсткого дорожнього полотна.

Композитна арматура (композитні георешітки) складаються з волокон і полімерних смол. Вони зовні схожі на сталеву арматуру. Це нарізані прямолінійні прути з характерними поперечними ребрами.

Відзначимо, Об'їзна навколо Харкова складається з відрізків п'яти доріг загальною протяжністю 82 кілометри. За президентською програмою "Велике будівництво" планують за два роки повністю відновити покриття, встановити нові автомобільні знаки, нанести розмітку і облаштувати узбіччя на 58 кілометрах Об'їзної дороги за маршрутом Пісочин — П'ятихатки — Рогань — Безлюдівка. Вартість ремонту складе 1,8 мільярда гривень.

Як писав KHARKIV Today, станом на кінець квітня на Об'їзній дорозі навколо Харкова облаштували 16 кілометрів першого шару дорожнього покриття та відфрезерували 33,2 кілометра старого покриття.

Нагадаємо, Об'їзну дорогу Харкова почали ремонтувати 12 березня. Від Дергачівської розв'язки в сторону перехрестя з проспектом Людвіга Свободи фрезерували старий шар покриття і розчищали узбіччя від порослі. Після цього перейшли до ділянки в районі Роганського житлового масиву. 3 квітня стартувало влаштування вирівнювального шару  дорожнього покриття. Об'їзну дорогу останній раз ремонтували  перед Євро-2012.