Харківська обласна адміністрація витратила вісім мільйонів гривень на піар
Від початку повномасштабного вторгнення Харківська обласна військова адміністрація витратила 8,23 млн. грн на піар своєї діяльності.
Гроші пішли на виготовлення та друк різноманітних фотоальбомів, відеоматеріалів, фотоматеріалів, а також на послуги з графічного дизайну. Більшу частину коштів — понад 5 млн. грн. — витратили на висвітлення своєї діяльності в засобах масової інформації, повідомляють в "Харківському антикорупційному центрі" з посиланням на систему публічних закупівель “ProZorro”. Майже всі ці гроші отримало ТОВ “Маркетинг ЮА” з Києва.
У 2022-му році ХОВА перерахувала "Маркетинг ЮА" 4 млн. грн. за висвітлення своєї діяльності в ЗМІ. Ще 100 тис .грн. на рахунки цієї фірми ХОВА в 2022 році перевела за послуги з виготовлення інформаційної поліграфічної продукції. У 2023 році вже 780,75 тис. грн. ХОВА заплатила на рахунки ТОВ “Маркетинг ЮА” за висвітлення та розповсюдження інформації про свою діяльність в електронних засобах масової інформації та інших ЗМІ. Компанія "Маркетинг ЮА" відома тим, що під час передвиборчої кампанії в 2021 році на позачергових виборах Харківського міського голови співпрацювала з кандидатами Михайлом Добкіним та Дмитром Мариніним.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Харків платить гроші за реконструкцію фірмі з російським корінням
Крім цього, в грудні 2022 року Харківська ОДА (ОВА) заплатила 400 тис. грн. на рахунки ТОВ "Діджитал Системс” з Києва за виготовлення та розміщення фотоальбому "Хроніки звільненої Харківщини". Власником та керівником фірми є Анастасія Рокицька. Ще 350 тис. грн. цій фірмі перерахували за створення та друк фотоальбому "Хроніки руйнувань Харківщини"; 200 тис. грн. за інформаційний бюлетень "Харківщина — це Україна"; 850 тис. грн. за послуги з графічного дизайну та розповсюдження інформації про діяльність ХОВА в ЗМІ. Усього компанія отримала 1,8 млн. грн.
ТОВ “Регіональні новини” (“REGIONEWS”) за створення відеоматеріалів, друк фотоінформації, проведення соцопитування та аналіз громадської думки та послуги з графічного дизайну отримало 1,55 млн. грн. За даними ХАЦ, компанія належить Тетяні Панченко з реєстрацією в АР Крим. З ТОВ “Регіональні новини”, як і з ТОВ “Маркетинг ЮА”, під час передвиборчої кампанії на позачергових виборах Харківського міського голови в 2021 році співпрацював кандидат у мери Михайло Добкін.