"Харківгаз" за один день втратив тисячі клієнтів
У селищі Донець і селі Копанка — п'ять тисяч споживачів "блакитного палива".
У Дінці створили Східну ділянку відкритого акціонерного товариства "Кіровоградгаз" з аварійно-диспетчерською службою, службою обліку природного газу і центром обслуговування клієнтів. До цього розподільні газові мережі двох населених пунктів передали в обслуговування "Кіровоградгазу". Про це повідомили в групі "Нафтогаз".
"Ще в минулому році "Укргазвидобування" домовилася, щоб мережі Дінця і Копанки обслуговував "Кіровоградгаз". З березня енергорегулятор НКРЕП закріпив це рішення в ліцензії "Кіровоградгазу". Ми розуміємо смуток "Харківгазу", який за один день втратив більше п'яти тисяч клієнтів і відповідні обсяги тарифної виручки. Але повинні нагадати, що ці мережі — державні, а не ваші особисті. І "Укргазвидобування" має право передати їх в обслуговування "Кіровоградгазу", — пояснили в "Нафтогазі".
Вони додали, жителі Дінця і Копанки можуть викликати фахівців (які приїдуть на спеціалізованому авто з усіма необхідними засобами) за коротким номером 104 або за телефонами: (057) 49 91 000 і (050) 10 40 152.
"Донець і Копанка — один з центрів діяльності групи "Нафтогаз". Це територія Шебелінки: тут працює "Укргазвидобування" і, власне, газ з її свердловин та мереж отримують жителі Дінця і Копанки. І серед жителів чимало газовиків, які працюють в "Нафтогазі", — додали в "Нафтогазі".
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У "Нафтогазі" визначилися з вартістю газу для споживачів в березні
Нагадаємо, 20 січня НКРЕП вирішила, що забезпечувати газорозподільні мережі в селищі Донець і селі Копанка повинен "Кіровоградгаз". В АТ "Харківгаз" планували оскаржити це рішення в суді.