Диспетчерська служба Харкова приймає заявки та від жителів області
Диспетчери передадуть інформацію щодо проблеми у сфері житлово-комунального господарства до обласної військової адміністрації.
Харківська міська диспетчерська служба "1562" наразі приймає заявки не лише від харків'ян, а й від мешканців Харківської області. Про це повідомили у офіційному Telegram-каналі диспетчерської служби.
"Шановні жителі Харківської області! Тепер і ви маєте можливість користуватися можливостями служби "1562". Вам тільки потрібно зателефонувати за номером — (057)760-70-62 та повідомити про проблему у сфері житлово-комунального господарства, що сталася на вашу адресу". Всі такі звернення направляться до облдержадміністрації для відповідного реагування", - йдеться у повідомленні.
Як зазначили у міській диспетчерській службі, дзвінки на номер (057)760-70-62 тарифікуються як дзвінки на номер автоматичної телефонної станції Харкова.
Нагадаємо, Харківська міська диспетчерська служба "1562" працює у Харкові 15 років. Диспетчери приймають заявки від мешканців Харкова про проблемні та аварійні ситуації. Короткий номер диспетчерської служби – 1562. Також працює чат-бот у Telegram – @Kharkiv1562Bot.
Як писав KHARKIV Today, міська диспетчерська служба "1562" приймає заявки на проведення ремонту покрівлі після обстрілу. Для ремонту зруйнованих окупантами покрівель у Харкові створили 15 ремонтних бригад: на КП "Харківспецбуд", "Харківське ремонтно-будівельне підприємство", на КП "Харківжитлобуд".