Через збій у роботі "Київстару" жителі Харкова та області не можуть додзвонитися

Замість гудків повідомляється інформація про низький баланс.

Збої розпочалися вранці.

При спробі зателефонувати деякі користувачі "Київстару" зіткнулися з тим, що вони мають "низький баланс". З'ясувати, чи дійсна ця інформація неможливо, оскільки при виконанні запиту про перевірку балансу видає помилку, програма "Мій Київстар" теж не працює.

Офіційно у "Київстарі" повідомили, що зараз спостерігаються складнощі деяких абонентів (крім контрактного підключення) з вихідними дзвінками — голосовою телефонією. Інтернет (3G/4G) працює стабільно.

Пізніше в телекомунікаційній компанії поінформували, що сервіс дзвінків на номери в мережі "Київстар" та номер 466 відновили для абонентів передплати. Складнощі виникли винятково через внутрішні помилки систем при оновленні програмного забезпечення компанії. Гроші на рахунках абонентів, які були до моменту виникнення складнощів, залишилися в повному обсязі.

"Всі абоненти, які мали обмеження дзвінків внаслідок помилки, як компенсацію автоматично отримають бонусні послуги", — розповіли в "Київстарі".