Через збій "Київстрару" харків'яни не отримують повідомлення про адміністративні послуги
Дізнатися про стан справи щодо адміністративної послуги можна онлайн або телефоном.
Через атаку на сервери "Київстару", яка сталася у вівторок 12 грудня, центри надання адміністративних послуг Харкова не розсилають SMS-повідомлення про реєстрацію адміністративної послуги або отримання результату такої послуги.
Жителі Харкова можуть з'ясувати стан розгляду справи наступним чином:
- на сайті ЦНАПу Харкова за посиланням тут,
- у Facebook ЦНАПу Харкова (менеджер) — посилання,
- у кол-центрі за номером телефону: 0800-57-34-34.
"При подачі документів до ЦНАП м. Харкова адміністратор видає опис, де вказаний номер справи, завдяки якому можна дізнатися стан виконання послуги онлайн", — пояснили в офіційному Telegram-каналі ЦНАПу Харкова.
Як писав KHARKIV Today, масштабний технічний збій у мережі "Київстар" стався уранці 12 грудня. В абонентів пропав зв'язок та інтернет. У компанії повідомили, що на мережу здійснили хакерську атаку, попри це персональні дані абонентів залишилися у безпеці. Співробітники Служби безпеки України відкрили кримінальне провадження за фактом атаки на "Київстар".
Сьогодні, 13 грудня, в СБУ повідомили, що станом на 11:42 кіберфахівці Служби безпеки і спеціалісти "Київстару" продовжують відновлювати мережу. Протягом дня планують відновити фіксований інтернет для домогосподарств і почати запускати мобільний зв'язок та інтернет. "Київстару" завдали "критичних уражень", тому для того, щоб відновити усі послуги, потрібен час. Уже відомо, що до атаки причетні росіяни.
"Відповідальність за атаку вже взяло на себе одне з російських псевдохакерських угруповань. Воно є хакерським підрозділом головного управління генштабу збройних сил рф (більш відомого як гру), яке таким чином публічно легалізує результати своєї злочинної діяльності", — розповіли в СБУ.