Штрафи будуть максимальні, для всіх!
Є такий народний депутат Андрій Вадатурський. Який на словах за розвиток річок, вільну конкуренцію, а на ділі - робить все можливе, аби жодного закону схвалено не було вже два роки поспіль. Чим гальмує десятки, якщо не сотні мільйонів доларів іноземних і вітчизняних інвестицій в річкову галузь, створення нових робочих місць, будівництво барж і річкової інфраструктури, переведення транспортування вантажів з автошляхів на річку.
За нашими підрахунками, кожен мільйон тон вантажів з дороги на річку дає економію близько 800 млн грн на відновлення доріг після вантажівок. Лише Дніпро з нинішніх 5-7 млн тон здатен транспортувати до 35 млн тон/рік. Майже 30 млрд гривень економії щорічно для державного бюджету. Це більше коштів, аніж отримує Укравтодор.
Є така компанія "Нібулон", яка, звісно ж, немає жодного стосунку до пана Вадатурського. Компанія справді, в рамках своїх скромних можливостей, щиро інвестує в річку, будує баржі потрошку, залучається до річкових пасажирських перевезень. Фактично, монополіст зернових перевезень на річкових баржах. До речі, підтримує, морально щонайменше, мера міста Миколаєва, який нещодавно, чомусь, втікав від Нацполіції через вікно свого кабінету.
А ось на відео черга вантажівок до бази Нібулона в Миколаївській області. Всі!, всі без виключення вантажівки з нарощеними бортами, переобладнані без будь-яких дозволів. На око, везуть 60-80 тон щонайменше, що в 1,5-2 рази перевищує дозволені законом 40 т. Це, щоправда, менше, аніж 120-140 т ще два роки тому, але навіть після 60 т доріг не буде!
Здавалося б, вітчизняна компанія, зацікавлена в розвитку країни, встановлює ваги у себе на території і каже кожному перевізнику: "хлопці, більше 40 т вантажівок не приймаємо! Так каже Закон!". Так, як це з початку сезону зробили державні морські порти.
Пане Вадатурський, закон про суворий контроль за перевантаженнями ми далі не підтримуємо теж? Чому? Він вже рік у парламенті. Ви ж так любите опікуватися тендерами Миколаївського облавтодору, втручатися в кадрову політику, ділити за лише Вам відомим принципом дорожні компанії на хороші і погані.
Порадьте Нібулону, це найкращий спосіб зберегти залишки ще не знищених доріг Миколаївщини.
От, дивні вітчизняні компанії, що МАУ, що Нібулон. На словах за ринок, вільну конкуренцію, а самі роблять все можливе, аби зберегти залишки монополії. Зрозумійте нарешті: вам треба вчитися конкурувати, від цього виграють усі і ви в тому числі.
Тепер, від лірики до дій. Наступного тижня на Миколаївщину будуть перекинуті ще три комплекси габаритно-вагового контролю. Додаткові підрозділи трансінспекції вже там, провадять документальну перевірку незаконного переобладнання вантажівок. Нацполіція пообіцяла перейти на посилений режим патрулювання дотримання температурного режиму.
Штрафи будуть максимальні, для всіх!