Натисніть "подобається", щоб слідкувати за KHARKIV Today на Facebook

Як харків'янам повідомити про побутові проблеми під час блекауту

Ілюстративне фото: Сергій Козлов / KHARKIV Today
Працює сайт, "гарячі лінії" та резервні номери.

Із 1 грудня працює ще один номер телефону "гарячої лінії" диспетчерської служби.

Через знеструмлення у жителів Харкова можуть виникати труднощі при зверненні в інформаційно-диспетчерську службу "15-62". У цьому випадку є кілька варіантів.

Зокрема, харків'яни можуть подати заявку до диспетчерської служби на сайті "1562" (посилання). Якщо вдома цього зробити не вдається через відсутність або проблеми з інтернетом, то можна прийти до найближчого "пункту незламності" з доступом до інтернету.

За інформацією міськради, з 1 грудня у разі перевантаження ліній тимчасово вводять "гарячу лінію" — 15-35.

Також можна спробувати зателефонувати зі стаціонарного або мобільного телефону на існуючу "гарячу лінію" — 15-62. Дзвінки з "Київстару" та Vodafone будуть безкоштовними, Lifecell — за тарифами. Ще один спосіб — дзвінок за номером стаціонарного телефону: (057) 760-70-62.

У Харківській міськраді також повідомили про способи зв'язку з екстреною медичною допомогою під час знеструмлення.

"По екстрену медичну допомогу за відсутності електропостачання в умовах воєнного стану можна звернутися з мобільного або стаціонарного телефонів за номерами: "103", "112", "101", "102", — пояснили у міськраді.

Крім того, є резервні номери оперативно-диспетчерської служби центру екстреної медичної допомоги. На них можна додзвонитися з мобільного чи стаціонарного телефонів: 

  • (050) 040-03-76; 
  • (050) 040-05-21; 
  • (050) 040-09-34; 
  • (095) 040-04-47; 
  • (067) 540-13-52;
  •  (067) 543-13-10;
  • (063) 950-93-33; 
  • (093) 288-23-58; 
  • Для людей з вадами слуху та мови — (098) 044-81-03. 

Також харків'яни можуть подзвонити до оперативно-диспетчерської служби у Viber, Telegram, або WhatsApp" — (050) 308-75-98, а також у Skype — 103kh.

Крім того, можна звернутися по допомогу до пунктів постійного або тимчасового базування бригад екстреної медичної допомоги, поліції, Держслужби України з надзвичайних ситуацій, "пунктів незламності", найближчої лікарні або зупинити автомобіль "швидкої", поліції чи рятувальників.

Щодо електропостачання слід звертатися до компанії "Харківобленерго". Під час відключення світла діятимуть наступні номери телефона контакт-центру:

  • (057) 34-24-413;
  • (067) 23-40-413;
  • (063) 05-40-413;
  • (050) 05-40-413.

Крім цього, можна завантажити мобільний додаток "Харенерго" в AppStore або Google Play.

Нагадаємо, KHARKIV Today проаналізував досвід виживання харків'ян під час блекауту минулого тижня та зібрав найпопулярніші лайфхаки для виживання в складних умовах воєнної зими. Знайти їх можна за посиланням тут.

Простий текст

  • Не дозволено жодних HTML теґів.
  • Рядки й абзаци переносяться автоматично.
  • Адреси вебсторінок та адреси електронної пошти автоматично перетворюються у посилання.