Для чого українцям мобільний інтернет? Оператор зв’язку оприлюднив дані дослідження
Такі дані оприлюднила компанія lifecell за результатами дослідження вподобань своїх абонентів. Зараз абсолютна більшість володарів смартфонів мають доступ до третього та четвертого поколінь мобільного інтернету. З появою 4G денне споживання мобільного інтернет-трафіку збільшилось у 30 разів.
Поки що міста-мільйонники є лідерами з користування мобільним інтернетом, хоча зараз провідні оператори ставлять перед собою задачу збільшити кількість споживачів, що живуть в інших населених пунктах.
"Харків’яни, які користуються lifecell, стали споживати на 62% більше мобільного інтернет-трафіку в цьому році порівняно з минулим. Ми запустили 4G у ще 45 населених пунктах Харківської області та покращили існуючий зв’язок. Якщо говорити про те, для чого абоненти lifecell використовують мобільний інтернет, то, в першу чергу, це відеосервіси – 36%, інтернет-трафік через браузер та додатки – 33%, соцмережі – 26%, месенджери – 4%", – розповів KHARKIV Today керівник департаменту експлуатації мобільної мережі lifecell Костянтин Сотніков.
За його словами, чоловіки частіше використовують мобільний інтернет, ніж жінки – 62% проти 38% відповідно. Щодо віку, то майже половина з них – це люди віком від 26 до 35 років. найменше тих, хто надає перевагу новим технологіям – серед абонентів старше 66 років.
Українці користуються цифровими послугами як у справах, так і в приватному житті: мають цілодобовий доступ до фінансових та адміністративних сервісів, переглядають HD-відео без затримок та грають в онлайн-ігри. Чимало можливостей відкрилося і для бізнесу: логістичні сервіси, інтернет-торгівля, телемедицина, онлайн-навчання.
Що стосується тарифів, то харків’яни найчастіше обирають такі, де переваги мобільного інтернету поєднуються з невисокою вартістю звичайних дзвінків.
"Лідером за популярністю серед абонентів lifecell у Харкові став тарифний план "Лайфхак", – говорить Костянтин Сотніков. – Це єдиний на українському ринку тарифний план, де об’єм інтернет-трафіку визначається кількістю спожитих гігабайтів минулого місяця, до яких гарантовано додаються ще 20 ГБ. Наприклад, якщо у грудні ви багато переглядали відео, слухали музику, грали в онлайн-ігри та використали 10 ГБ трафіку, тоді у січні вам буде нараховано цю саму кількість, 10 ГБ, плюс гарантовані 20 ГБ".
Також, у "Лайфхак" входить ще безлім на соцмережі та 1500 хвилин на 4 тижні для дзвінків на всі номери по Україні, які можна замінити на безліміт у мережі lifecell та 150 хв. на інші номери. До кінця 2020 року ціна "Лайфхаку" буде незмінною – 150 грн/місяць.
Партнерський матеріал