Натисніть "подобається", щоб слідкувати за KHARKIV Today на Facebook

На підготовку до опалювального сезону в Харкові витратять менше грошей, ніж на зоопарк

Ілюстративне фото
Сотрудники "ХТС" предлагают оплатить коммунальные в счет своей зарплаты и берут деньги "на руки". Фото: Константин Чегринский/KHARKIV Today
У цьому році на підготовку до опалювального сезону місто витратить в два рази більше грошей, ніж роком раніше, але менше, ніж на розваги.

Гроші на підготовку до опалювального сезону виділять як з міського бюджету, так і з власних коштів комунальних підприємств.

В ході засідання виконкому Харківської міськради 13 травня були затверджені заходи щодо підготовки міста до роботи в осінньо-зимовий період 2020-2021 років, а також орієнтовні витрати і склад штабу з підготовки до опалювального сезону. Про це повідомляє сайт мерії.

За словами директора департаменту комунального господарства Олексія Богача, всього на підготовку міста до опалювального сезону планується виділити понад 1 мільярд 790 мільйонів гривень — зокрема, 196 мільйонів 970 тисяч гривень власних коштів комунальних підприємств та 882 мільйони 670 тисяч гривень з міського бюджету.

Так, КП "Харківські теплові мережі" планує виділити на ремонт і заміну тепломереж понад 165 мільйонів гривень власних коштів. За словами Богача, в минулому році було перекладено набагато менше мереж, ніж планується перекласти в поточному, тому фінансування буде збільшено більш ніж в два рази.

Крім цього, витратити на ремонт мереж понад 36 мільйонів гривень планує КП "Харківводоканал".

Відзначимо, що незважаючи на численні проблеми з опаленням, з якими місто стикається кожної зими, на підготовку до опалювального сезону виділяють менше коштів, ніж на розваги. Так, тільки з початку цього року на об'єкти харківського зоопарку було виділено близько 700 мільйонів гривень, а загальна вартість його реконструкції складає майже 2 мільярди гривень.

KHARKIV Today раніше писав про те, як буде виглядати зоопарк після реконструкції.

Простий текст

  • Не дозволено жодних HTML теґів.
  • Рядки й абзаци переносяться автоматично.
  • Адреси вебсторінок та адреси електронної пошти автоматично перетворюються у посилання.