Пропозиції щодо підвищення безпеки дорожнього руху в Харкові

24 октября 10:35
Звёзд: 1Звёзд: 2Звёзд: 3Звёзд: 4Звёзд: 5
Загрузка...
Виктор Кизориз
віце-президент Товариства учасників руху

Депутатам Харківської міської ради та виконавчому комітету ХМР:

1. На найближчій сесії міської ради розглянути питання про стан безпеки дорожнього руху в м. Харків та виконання Програми підвищення безпеки дорожнього руху в м. Харкові на 2013-2020 роки (в редакції рішення 13 сесії ХМР 7 скликання від 21.06.2017 року №718/17) та ефективності використання коштів, виділених на цю програму. Розробити зміни і доповнення до цієї Програми, передбачивши створення в м. Харкові Координаційної ради з безпеки дорожнього руху та міського Центру з організації і безпеки дорожнього руху.

2. Ініціювати створення спеціального Фонду надання допомоги потерпілим у ДТП та членам їхніх сімей.

3. Провести перемовини з МВС і на їх основі виконати у Харкові та області роботи з введення в дію системи автоматичної відеофіксації порушень ПДР.

4. Провести на вулицях Харкова тотальний аудит безпеки та культури дорожнього руху. На цій основі скласти план робіт з усуненню прихованих ризиків: встановлення швидкісних режимів на всій вулично-дорожньої мережі м. Харкова; облаштування пішохідних переходів та інших інженерних споруд, в тому числу паркувальних; з ліквідації незаконних парковок тощо.

5. Передбачити створення в м. Харкові пішохідних зон, зокрема, в історичній частині міста (вулиця Квітки-Основ’яненка, верхня частина вулиці Університетської), що дозволить зробити її безпечнішою і комфортнішою для пішоходів. Одночасно з цим необхідно розвивати громадський транспорт, робити його комфортним і створювати перехоплювальні паркінги на під’їздах до міста.

Управлінню патрульної поліції м. Харкова:

1. Підвищити ефективність патрулювання на вулицях, особливо у вечірні та нічні години.

2. Посилити боротьбу з незаконними паркуваннями транспортних засобів, зокрема, на тротуарах та на пішохідних переходах.

3. Скласти та оприлюднити базу водіїв, які протягом року мали 2 і більше разів притягувалися до адміністративної відповідальності за порушення Правил дорожнього руху, особливо за водіння під впливом алкоголю та за перевищення швидкості.

4. Ініціювати розроблення та внесення змін до законодавства щодо посилення відповідальності водіїв, які мають більше 3-х правопорушень у сфері безпеки дорожнього руху. Запровадити систему нарахування штрафних балів за порушення ПДР.

5. Розробити стимули для власників автотранспортних транспортних засобів щодо використання ними автомобільних відеореєстраторів. Створити Інтернет-платформу чи сторінку в соцмережах для отримання від учасників дорожнього руху фото та відеоінформації про порушення водіями Правил дорожнього руху й забезпечити притягнення порушників до відповідальності на підставі ст. 251 КпАП

6. Проаналізувати та оприлюднити судову практику щодо водіїв, притягнутих місцевими судами Харкова за порушення Правил дорожнього руху та скоєння злочинів у сферу безпеки дорожнього руху.

7. Ініціювати розслідування і виявлення водіїв, які отримали водійські посвідчення за хабарі та через різні корупційні схеми.

Журналістам і Громадянському суспільству:

1. Забезпечити громадський контроль за ходом розслідування та судовим розглядом справи про резонансне ДТП, яке сталося в м. Харкові 18 жовтня 2017 року, а також за іншими резонансними ДТП.

2. Створити у Харкові постійно діючий інформаційно-координаційний центр з проблем безпеки та комфорту дорожнього руху. Розробити спільно з науковцями та громадськими організаціями програму діяльності із впливу на поведінку учасників дорожнього руху («людській фактор»).

3. Спільно з науковими організаціями розробити програму профілактичної роботи з учасниками дорожнього руху та виховання у них навичок безпечної поведінки на дорозі, включаючи виготовлення і поширення соціальної реклами, навчальних та інформаційних матеріалів, проведення семінарів, тренінгів тощо.

P.S. Цей перелік може бути доповнений і іншими обґрунтованими рекомендаціями, якщо вони спираються на ваш практичний чи науковий досвід.

Президент ГО "Товариство учасників руху" Олександр Сітенко,
Голова громадської спілки захисту пішоходів Віктор Козоріз

23 жовтня 2017 року, м. Харків

Кандидат от оппозиции или троянский конь Кремля? Собчак идет в президенты России Мне стыдно как Украина поступила с Давидом Макишвили
Перейти на главную страницу 2day.kh.ua Перейти на 2day Авторы
Комментариев: 0