Оприлюднення рейтингів — це чистої води навіювання

14 января 12:49
Звёзд: 1Звёзд: 2Звёзд: 3Звёзд: 4Звёзд: 5
Загрузка...

Перед минулими президентськими виборами я написала статтю "Голосуйте за переконання, а не за рейтинги". Зараз я готова це повторити, але з поправками на ниніші реалії.

Безкінечне оприлюднення рейтингів - це чистої води навіювання. Тобто непогана технологія впливу на свідомість та підсвідомість. Особливе значення має підбір кандидатів у рейтинг. З ким зрівнюють кандидата, тобто хто його оточує у рейтингу, - це теж мистецтво впливу.

Це як зі зростом Путіна, на тлі Мєдвєдєва він високий, а на тлі Трампа - ну, дуже маленький.

Я не ставлю під сумнів результати рейтингів, бо їх подають і дуже поважні організації з репутацією. Я ставлю під сумнів об"єктивність списку ймовірних кандидатів. Чому тривалий час у цих списках були люди, які не заявляли публічно про свої наміри йти у президенти? Навіщо знані соціологи проводять опитування щодо таких людей? Це ж не коректне порівння - тих, хто заявив, що балотується з тими, хто не заявляв.

Значить, хтось переконав або замовив опитування саме у такої комбінації кандидатів. Тоді нехай оприлюднять разом з результатами і замовника саме такого списку.

А якщо список ніхто не замовляв і обирали до нього просто відомих людей, тоді чому там не було - Кличка, Гройсмана, Луценка, Винника, Джамали чи Усика?

Джерело: Facebook

Комментариев: 0
Про вбивство мера Ґданська Павла Адамовіча Бюджет Харькова на 2019 год: конец финансовой децентрализации?
Перейти на главную страницу 2day.kh.ua Перейти на 2day Авторы