Міф та реальність

9 июня 13:06
Звёзд: 1Звёзд: 2Звёзд: 3Звёзд: 4Звёзд: 5
Загрузка...
ворона
Депутат Харьковского городского совета

В квітні в Харкові відкрили прозорий офіс. Особисто прем'єр перерізав стрічку, а місцева влада хвалилася доступністю та комфортом послуг для харків'ян.

Сьогодні з дитиною пішли отримувати паспорт громадянина України. В 9 годин після відкриття стали в чергу на отримання талона. 9.18 нам дали 70 квиток та дівчина в гарній формі повідомила, що сьогодні не встигнемо, бо вдень приймають 40 людей.

І рекомендувала записатися попередньо через сайт - виявилось, що на сайти записатися теж неможливо - сайт перевантажений.

В колл-центрі сказали, що швидше отримати паспорт "по-старому" в міграційній районній службі, бо "прозорий офіс" не встигає видавати паспорти.

Так "живемо по-новому", так зустрічає майбутнє покоління "покращена" система.

Недарма кажуть, що "держава - найгірший керівник" - витратити мільйони громади на реконструкцію приміщення, придбання обладнення та програмного забезпечення, купити форму та обучити працівників, проте не порахувати кількість персоналу для обслуговування громадян, за послугами на які є найбільший попит..... який ефективний керівник так робить ?!

Виявляється, проблема з отримання паспорта громадянина України через те, що збільшено попит на отримання закордонного паспорта, а видачу роблять одні й тіж самі працівники.

Не можна збільшити кількість працівників ?! Не можна розділити функції з видачі паспортів громадян України та закордонних?!
Які складні рішення?!!!

Більш складні, ніж витратити мільони громадян!!!
Доречі, оплата послуг теж через чергу. Працує одне віконце, як ви думаєте якого банку - Мегабанку!!!

"Жити по-новому" на користь Харкова і всіх харків'ян!!!!

Война с грузинским акцентом. В Башкировку из зоны АТО вышел «Грузинский легион» Кремль не успокоится
Перейти на главную страницу 2day.kh.ua Перейти на 2day Авторы
Комментариев: 0